به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
حامد یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
درود و احترام دکتر عزیز تقریبا چهار روزه در قسمت زیر محل بخیه ختنه گاه یه بافت رشته ای مانند که انگار رک هست پیدا شده، اما وقتی با دست فشار میدم مثه بافت چربی یا لنفاوی میمونه، درد نداره، اما یکم تورم داره، سکس نداشتم، همیشه هم بهداشت رو رعایت کردم، دلیلش نمیدونم چیه-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
امکان دارد ترمبوفلبیت وریدهای سطحی باشد ترجیحا برای تشخیص دقیق تر بهتر است معاینه شوید
-
- چند سالی هست که یک لکه قرمز،زخم مانند روی کلاهک آلت تناسلیم قرار دارد که تغییر زیادی هم نکرده فقط موقعی که نزدیکی میشه یه کم احساس درد داره،یه مدت تقریبه2هفته از پماد استروئیدی استفاده کردم همچنین از کورتیزول هم استفاده کردم ولی بی اثر بود
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
لطفا عکس واضح بفرستید
-
- باسلام وتشکر فراوان،حدود دو سال است ضایعات ریز در ناحیه تناسلی ایجاد شده که همرا با درد و سوزش در حین برخورد با لباس زیر میباشد،همچنین موجب اختلال در رابطه جنسی و سرد بودن همیشگی نوک آلت شده است،تشخیص و درمان شما چه می باشد با تشکر و سپاس فراوان
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
این ضایعات جزو بافت طبیعی پوست هستند و بیماری محسوب نمی شوند و ارتباطی با مسایل جنسی شما ندارند.
-
- با سلام مدت چند ماه پیش حدودا 8 ماه قبل زیر آلتم 2 تا لکه خون مردگی دیدم که توجه نکردم اما اون لکه ها الان بیشتر شده و به سمت بیضه پیشروی نموده
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
این لک ها زگیل تناسلی هستند البته احتمال دارد کراتوز سبورئیک هم باشند. بهتر است برای تشخیص قطعی نمونه برداری کنید.
-
- با عرض سلام خسته نباشید:من در اطراف الت تناسلی دچار زگیل شدم،حدود سه ماهه پیش از روش نیتروژن مایع استفاده کردم،وزگیل ها برطرف شد،چند روزی دوباره دچار عود شد که امروز مجددا از این روش برای از بین بردن زگیل ها استفاده کردم،میخواستم ببینم تا چند مرحله امکان عود و استفاده از این روش هستش؟!لطفا در مورد استفاده از واکسن گاداسیل رو هم بگین که ایا در این مرحله که دچار ویروس شدم ،استفاده از این واکسن خوبه؟یا اگه روش درمانیه مناسب تری هست راهنمایی بفرمایین،با تشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
میخواستم ببینم تا چند مرحله امکان عود و استفاده از این روش هستش؟………………………به میزان ویروسی که در ناحیه تناسلی کاشته شده و سیستم دفاعی و رعایت مواد لازم برای جلوگیری از انتشار بیماری بستگی دارد فلذا قابل پیش بینی نیست.
لطفا در مورد استفاده از واکسن گاداسیل رو هم بگین که ایا در این مرحله که دچار ویروس شدم ،استفاده از این واکسن خوبه؟……………..واکسن بر روی بیماری موجوود تایری ندارد ولی از ابتلای مجدد می تواند جلوگیری کند
یا اگه روش درمانیه مناسب تری هست؟……………………..لیزر هم روش مناسب و مطمئن تری است البته این موضوع ارتباطی به عود ندارد
توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
• عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
• نخاراندن ناحیه تناسلی
• عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
• عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
• کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
• قطع رابطه جنسی غیر ایمن
• استفاده از کاندوم
• چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
• درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
• تقویت سیستم ایمنی از طریق:
o عدم استفاده از دخانیات و الکل
o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
o ورزش
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

