به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 189 مشاهده پرسش
    عکس ها جا مانده بود با عرض معذرت.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام تنگی مشاهده شده در عکس در حد متوسط و شاید کمی شدیدتر می باشد. واقعیت امر اینست که ماهیت تنگی های مجرای ادراری به نحوی است که با روش های بسته مثل دیلاتاسیون و یا یورتروتومی باز می شود ولی بعد از مدتی مجدد تنگ می شود مگر اینکه ۱. مرتب خودتان سوند بزنید و مجرا را گشاد نگه دارید که البته ازار و اذیت خودش رادارد و یا اینکه ۲. عمل باز انجام دهید که در جراحی باز احتمال عود ۵% می باشد. البته شاید هنوز کمی برای عمل باز زود باشد و بالاخر ر آیند کار شما را به جراحی باز خواهد کشاند
    2. تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      دکتراگردرحال حاضرعمل باز صورت نگیرد بهترین راهکار برای حال حاضر چه می باشد؟
      ضمنا علت تنگی مجرای من چه می تواند باشد؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      دکتراگردرحال حاضرعمل باز صورت نگیرد بهترین راهکار برای حال حاضر چه می باشد؟…………………دیلاتاسیون یا یورتروتومی
      ضمنا علت تنگی مجرای من چه می تواند باشد؟…………………….احتمال اول ضربه و احتمال دوم عفونت
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    سلام
    خشته نباشید
    بنده هم کجی الت (به سمت چپ) و هم انحراف رو به پایین دارم
    و خجالت میکشم برم دکتر
    ممنون میشم راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      از همین طریق عکس بفرست تا ببینم و راهنمائیت کنم
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      از همین طریق عکس بفرست تا ببینم و راهنمائیت کنم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر آذرناصری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید،بنده خانمی34ساله هستم که دیسک کمرمهره پنجمی دارم،حدوددوماه پیش عفونت وسوزش ادرارشدیدداشتم که بامراجعه به دکتربهبودیافتم حالامدتی هست که دردشدیدی دردوطرف تخمدانهایم احساس میکنم وهنگام مقاربت هم سوزش دارم سوالم ازشمااین است. که این دردناشی ازچیست وآیاشدت درددرکمرم به دلیل این عفونت ودردتخمدان هست باتوجه به اینکه سونوداخلی انجام دادم وگفتندکه کیست ندارم،باتشکرازشما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم مجددا آزمایش کشت و کامل ادرار داده و یک سونوگرافی هم از کلیه ها و مثانه انجام دهید
  • تصویر کاربر آذرناصری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر،خسته نباشید،بنده خانمی 34ساله هستم که قبلأدوتازگیل درورودی واژنم بودکه بالیزرco2آنهاروازبین بردم حال سوالم ازخدمت شمااین است که همسرم یک برجستگی گوشتی روی شکمش ویکی زیرگردنش هست وتعدادزیادجوشهای سفیدکوچک زیرپوست آلت تناسلی اش هست میخواستم بپرسم که آیااینهازگیل هستن یانه باتوجه به اینکه 6سال ازدواج کردم وطی این مدت به جزآن دوتادیگرزگیل ندیدم،باتشکرازشما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      هر برجستگی روی پوست الزاما زگیل نیست و برای تشخیص نیاز به معاینه و دیدن ضایعات دارد.
  • تصویر کاربر سما یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام من مدتیه که محل ادرار و حس می کنم چه علتی میتونه داشته باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      من متوجه منظور شما نشدم
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید