به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ساناز جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام.خسته نباشید،آقای دکتر من b95n417755 هستم ک گفته بودمpsa پدرم از 0.02ب 0.03افزایش پیدا کرده .ممنون بابت پاسختون.ولی بهم نگفتید دلیل این افزایش چی هست؟
    و خطرناکه؟دکتر قرص نیتروفورانتوئین داده.این قرص مربوط به این افزایشه؟ خواهش میکنم بهم حقیقتو بگید.من نگرانم.ممنون از لطف بی دریغتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      صرف اینکه فقط در یک نوبت یک صدم افزایش یافته است نمی توان نتیجه گیری خاصی کرد بلکه اگر این افزایش تداوم داشته باشد آنوقت شاید نیاز به توجه و نگرانی داشته باشد لذا فعلا جای نگرانی نیست تا 3 ماه بع از آخرین ازمایش که مجددا تکرار شود.
  • تصویر کاربر جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام دکتر . خسته نباشید .

    من 12 ساله ،قدم 150، وزنم 57 ، طول التم در حالت معمولی (شل) بین 3 تا 4 سانتی متر و در حالت نعوظ 6 سانتی متر میرسه. نگران هستم ، آیا آلت من از نظر اندازه مناسبه نسبت به سن و قد و وزن مشکلی نداره؟ لطفا جواب منو بدید آقای دکتر چون واقعا نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      با توجه به سن تان و اینکه هنوز دوره بلوغ شروع شده است همه چیز طبیعی است
  • تصویر کاربر ساناز جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر
    آقای دکتر پدر من مهرماه سال پیش عمل باز پروستات انجام دادن،وخداروشکر عمل موفقیت آمیز بود.و بعد از آن هر 3ماه وبعد 6ماه یکبار آزمایش دادن.تا 6ماه پیش در آزمایش psaایشون 0.02 بود و امروز ک جواب آزمایش را گرفتیم psa شده 0.030. میخواستم سوال کنم این افزایش ب چ دلیل هست،و آیا خطرناکه؟ و اگر چقدر بالا بره خطرناکه؟ازتون خواهش میکنم کمکم کنید و جواب پیامم رو بدید. میشه کاری کرد ک دیگه بالا نره.پدرم 6ماه دیگه باز وقت آزمایش داره
    ممنون از محبت شما دکتر محترم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهنتره 3 ماه بعد آزمایش را تکرار کنید تا مشخص شود که آیا سیر افزایش PSA صعودی هست یا خیر
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من سنگ کلیه داشتم وان را دفع وبعد به ازمایشگاه ونوع ان کی اگزالات و کمی اوریکی بود برای عدم تشکیل مجدد چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      مهم ترین نکته مصرف آب حداقل 3 لیتر روزانه هست ولی مصرف چای کمر رنگ، مصرف کمتر گوشت و نمک و آجیل و قهوه و …………..توصیه های کلی است
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
    دکتر من مشکل التهاب در مجاری ادرارم دارم که مدام مجبورم میکنه که برم برای تخلیه ادرارم و اینکه من سندروم روده تحریک پذیرم دارم حالا از اونه یا ن مشکل از مجاری ادرارم یا مثانه ام هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۰ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      همینطوری که مشخص نمیشه و نیاز به بررسی های متعدد هست لذا نیاز به مراجعه حضوری ب هارولوژیست و انجام بررسی های لازم هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید