به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
محمد چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید اقای دکتر
قرصی برای راست نشدن آلت هست ؟ اگر هست معرفی کنید خیلی ممنون .-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
هست اما عوارض زیادی داشته و توصیه نمیشه
-
- سلام دکتر
خیلی نگرانم لطفا کمک کنید
عکسی خدمتتون ارسال میکنم
آیا مریض هستم یا خیر؟مشکوکم به زگیل تناسلی
باتشکر-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
نمی توان بطور قطع گفت زگیل هست بهتره آزمایش PCR انجام دهید تا تشخیص قطعی شود
-
- با عرض سلام
شما كه برايم كرم يا اسپرى معرفى فرمودى ميتونى بگيد كه كدوم بهتر و مناسبتر از نظر پزشكى ميباشد
و بعد از ماليدن كرم اگه نشويم آلت رو و مقاربت كنم مشكلى پيش مي آيد يا گاها اگه نشستم اشكال نداره
با تشكر-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
کرم بهتر است نشستن باعث می شود تا هم ایجاد سوزش در طرف مثابل کند و هم بی حسی در طرف مقابل ایجاد کند
-
- سلام آقای دکتر . من یه پسر 18 ساله هستم و از 13 سالگی خود ارضایی میکنم . آقای دکتر به شدت به این عمل مبتلام و هر 3 4 روز یکبار خود ارضایی میکنم بعضی مواقع هر روز یه بار . اما من کنکوریم و حتما حتما با توجه به عواقبی که داره باید ترکش کنم و به نظر خودم فقط دارو میتونه کمکم کنه . روش هایی که در اینترنت هست رو دیدم و کمکی بهم نکرد . به نظرتون دارو مصرف کنم برام مضره و رو تمرکز و حافظه تاثیر داره؟؟ باید به کدوم متخصص مراجعه کنم ؟؟ عوارضش رو من خستگی و کوفتگی و بی حوصله بودن و نداشتن حواس و تمرکزه و هم اینکه به نظر خودمم حافظه خوبی ندارم. خواهشا راهنماییم کنین دکتر . خیلی ممنون
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
توصیه می کنم با روانپزشک مورت کنید -
سروش سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
ببخشید آقای دکتر ولی روانپزشک ها میتونن رو این مرض من نظر بدن ؟؟ ینی ممکنه یه دارویی برای ترک تجویز کنن ؟؟؟ اخه نمیدونم که آیا روانپزشکان تو این زمینه مهارت دارن یا نه ؟ میترسم مراجعه کنم اونجا بگن تخصص ما نیست . ممنون ببخشید وقتتون رو گرفتم -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
روانپزشکان در این زمینه تجربه و تخصص داشته و می توانند کمک تان کنند - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر بابت جواب دادن به سوالهای قبلی خیلی ازتون تشکر میکنم همان طور که مطلعید من و همسرم هر دو زگیل تناسلی داشتیم و شکر خدا الان حدود 13 ماه است که اثری از زگیل نمونده و واکسن گارداسیل را در سه دوره تزریق نمودم 1. از کجا مطمن بشم که از بین رفتند 2. آیا واکسن خاصیت درمان دارد 3. بعد از چند مدت معلوم میشود که زگیل تناسلی اگه عود نکرد دوباره عود نمیکند
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
1. از کجا مطمن بشم که از بین رفتند……………………می شود از چند قسمت ناحیه تناسلی نمونه گیری و تست PCR داد اما در این کار فقط مثبت شدن ارزش دارد نه منفی شدن تست
2. آیا واکسن خاصیت درمان دارد ………………………….برخی افراد معتقدند خاصیت درمانی هم دارد
3. بعد از چند مدت معلوم میشود که زگیل تناسلی اگه عود نکرد دوباره عود نمیکند…………………نمی توان زمانی را دقیق مشخص کرد ولی باز برخی معتقدند ۲ سال
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

