به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
مریم یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر
خواهش میکنم زود جواب بدید
این عکس ک میفرستمو ببینید ک زگیل تناسلیه من احساس میکنم ک نیس نظر شما چیه
تورو خدا زود جواب بدید منتظرم
ممنونم-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
متاسفانه عکس صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
-
- با سلام
ببخشید من 16 سالمه و چندین بار با هم سن و سالان خودم که دختر هستن رابطه جنسی داشتم (فقط مخرج ") حدود 4 یا 5 بار با چندین نفر نمیدونم این قضیه میتونه برام مشکل پیش بیاره یا نه ؟؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بله هم مشکلات روانی و هم مشکلات عفونی می تواند از عوارض سکس غیر ایمن در این سن و با افراد گوناگون باشد
-
- سلام اقای دکتر تقریبا 5 ماه پیش یه بار رابطه پر خطر داشتم 9ازمایش دادم روز 60و90و130 راپی تست روز 42و67و95و150 الایزای نسل3 و در روز 80 در سازمان انتقال خون تهران الایزای ترکیبی نسل 4 دادم که خداروشکر همه اش منفی بود.ودر روز 120 به انتقال خون شهرمون رفتم و خون دادم و چند روز پیش رفتم کارت خونم رو از انتقال خون گرفتم و چیز خاصی نوشته نبود فقط مشخصات فردی و شماره ملی و در پشت کارت نوشته بود اهئا کننده محترم اکنون که سالم هستی میتوانی حداقل سالی دوبار خون اهدا کنی . حالا چند سوال داشتم اول اینکه من 4 سال هست که مصرف تریاک دارم بصورت خوراکی یعنی روی زبانم میزارم و میخورم ایا این مصرف تریاک در جواب ازمایشهای من تداخلی ایجاد نکرده مثلن خدایی نکرده جوابها منفی کاذب باشه. دوم اینکه الان یک ماهه که سوزش زبان و دهان دارم انگار فلفل در دهانم ریختن و افت زیاد درمیارم و احساس میکنم انتهای زبانم در کناره ها ش تیره رنگتر شده و روی زبانم هم بعضی اوقات سفید میشه نمیدونم شایدم توهم باشه البته بگم که سیگار زیاد میکشم چون خیلی استرس دارم و در ضمن چند سالی هم هست که زخم عثنی عشر و کولیت روده دارم . برای زبانم یه بار دکتر رفتم قبل از تعطیلات گفت برای استرسه طور خدا شما منو راهنمایی کنید خیلی نگرانم بخصوص از سوزش زبان و دهانم میترسم .در ضمن سال نو رو به شما تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید. از زحمات شما متشکرم اقای دکتر . ببخشید یه سوال دیگه ازمایشهایی که در انتقال خون هنگام اهدای خون میگیرن چیه و از نسل چندمه و اگه خدایی نکرده اگه مشکلی بود حتمن اطلاع می دادند؟ مرسی . یاحق
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام و تبریک سال نو
تریاک تاثیری در نتیجه آزمایش ندارد و سوزش زبان هم ربطی به اچ آی وی ندارد و آزمایشات سازمان انتقال خون دقیق ترین آزمایشات است -
علی یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام اقای دکتر خیلی خیلی سپاسگذارم گه پاسخ دادید فقط یه سوال دیگه پنج ماه از رفتار پرخطر من میگذرد و خداروشکر هنوز از زگیل تناسلی خبری نیست ایا احتمال داره خدایی نکرده بعداز مدت زگیل تناسلی نمایان بشه و یه نکته دیگه دهانم افت زیاد میزنه چندبار هم دکتر رفتم و گفته از استرس زیاده ایا نگران کننده نیست؟ درپایان یه بار دیگه از شما کمال تشکر رو دارم و از صمیم قلب بهترینهارو براتون ارزومندم. یاحق -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
ایا احتمال داره خدایی نکرده بعداز مدت زگیل تناسلی نمایان بشه…………..بله امکانش هست
و یه نکته دیگه دهانم افت زیاد میزنه چندبار هم دکتر رفتم و گفته از استرس زیاده ایا نگران کننده نیست؟………………………….خیر نگران کننده نیست -
علی چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
خیلی ممنونم اقای دکتر خدا خیرت بده فقط اگه امکانش هست بعنوان اخرین سوال حداکثر تا چند وقت بعداز یه رابطه پرخطر امکان داره زگیل تناسلی نمایان بشه ؟ مرسی خدانگهدار -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
تا یک سال هم امکان داره و گاهی حتی بیشتر از یکسال -
علی چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
مرسی اقای دکتر خدا خیرت بده یا حق -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- با سلام و کمال احترام
همانطور که اشاره شده داروهای ضد افسردگی برای دمان نیستند و از عوارض آن به نفع بیمار استفاده میشود
کرم ها و اسپری ها نیز موقطی هستند
پس بهترین راه حل درمان این بیماری چیست؟
خواهشا یک راه درمان دائمی ارائه بدید
تشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
زودانزالی درمان دائمی ندارد و با داروها فقط می توان این مشکل را کنترل کرد
-
- سلام اقای دکتر واروخانه برای تاخیری داروی آسنترا سرترالین داده برای تاخیر خوبه مصرف کنم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
آسنترا یا همان سرترالین از داروهایی است که برای کنترل زودانزالی توصیه می شود
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

