به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر زهرامعینی یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    باسلام حدود 1سال واماه عقدم 4ماه پیش متوجه شدم شوهرم زگیل تناسلی داشته والان متوجه شدم تبخال تناسلی دارد می خواستم ببینم ایا این بیماری واگیر دار است ؟ایا فقط درموقع بروز ضایعات واگیردار است ؟ایا بیماری در هرصورت به من می رسه لازم بذکر است من تماس جنسی بدون دخول وتماس دهانی داشتم ولی هیچ موقع اب دهانم قورت نمی دادم در سایتی خوندم که تبخال تناسلی باعث ناباروری می شود ایا درست است؟باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      می خواستم ببینم ایا این بیماری واگیر دار است ؟……………….بله
      ایا فقط درموقع بروز ضایعات واگیردار است ؟………………….در زمان بروز ضایعات احتمال انتقال خیلی زیاد هست ولی در موارد عدم وجود ضایعات هم احتمال دارد گرچه این احتمال خیلی کمتر است
      ایا بیماری در هرصورت به من می رسه لازم بذکر است من تماس جنسی بدون دخول وتماس دهانی داشتم ولی هیچ موقع اب دهانم قورت نمی دادم…………………..احتمال انتقالش دردرازمدت زیاده
      در سایتی خوندم که تبخال تناسلی باعث ناباروری می شود ایا درست است؟…………………………..خیر باعث ناباروری نمی شود
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 292 مشاهده پرسش
    در اب منی قطره هایی ژله ای شک و شیری رنگ وجود دارد که بعضی مواقع همراه ادرار از بدن خارج میشه .این ضرات چیه و ایا مشکلی وجود داره ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      این ذرات مشکلی نیست و نیاز به اقدامی ندارد
  • تصویر کاربر سعید یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    با سلام و تبریک سال نو لطفا درخصوص زمان و نحوه استفاده از کپسول فلوکستین ۲۰ راهنمایی فرمایید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      روزانه یک عدد و ترجیحا در روز خورده شود
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
    بنام خدا
    با سلام خدمت دکتر عزیز
    آقای دکتر چند ماهی است که در کناربیضه سمت چپ خودم یک غده سختی احساس می کنم، غده به اندازه یک عدس و زمانی که کمی فشارش می دهم درد می گیرد. اما ادرار را خوب انجام می دهم و خونی در ادرار ندارم، و در هنگام خواب باید بیضه را از بین دو پا بیرون باشد، چون با فشار احساس درد دارم و همچنین در ناحیه پایین کمر خود درد دارم و آیا این مشکل مرتبط به این درد و غده در ناحیه داخل کیسه بیضه می باشد؟ با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توان نظر دقیق و قطعی داد
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید اقای دکتر . من دوتا سوال مهم داشتم
    یکی اینکه به تازگی وقتی تحریک میشم و این تحریک طولانی میشه و سعی میکنم خود ارضایی نکنم . بیضه ی چپم درد میگیره و درد شدیدی هم داره و اصلا دردش کم نمیشه مگه اینکه خود ارضایی کنم اینجوری سریع دردش فروکش میکنه و این دردم نهایتا 2 ساعته
    ادامه داره البته با خود ارضایی سریع خوب میشه ایا مشکلی دارم؟
    سوال دومم اینکه از کجا بفهمم ک بیضه ی مرده دارم و بیضه هام از کار افتادن ایا نداشتم منی میتونه نشون دهنده ی مردن بیضه ها باشه؟
    مرسی بابته وقتی ک میزارین اگه مشکلی نیس جوابتونو به ایمیلم بفرستید
    خیییلی خیییلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      برای سوال اول بایستی بگم مشکلی نیست ولی بهتر است اجازه دهید تا ارضا شوید یا اینکه از تحریک شدن پرهیز کنید
      چیزی به نام مردن بیضه نداریم ولی برای اطلاع از عملکرد بیضه ها می توانید آزمایش اسپرم انجام دهید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید