به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 249 مشاهده پرسش
    سلام دکتر عزیز ممنون
    بابت جواب سوال زیر .فقط از چه پمادی برای برطرف کردن اگزما استفاده کنم؟؟؟درضمن علائم همانند اگزما قرمز شدن هم وجود داره بروی الت هرازگاهی.
    1.دکتر سه ماهستش الت من خشکی میزنهو با پماد برطرف میشه ولی دوباره خشکی و کمی زخم میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    دکتر محمد جباری
    سلام
    احتمالا اگزماست در حمام آلت خود را با صابون نشورید و همیشه از لوسیون بدن بچه برای مرطوب نگه داشتن آن استفاده کنید لباس زیرتان نخی باشد و مدتی هم از پماد های درمان استفاده کنید

    ممنون اگر راهنمایی کنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      برای تشخیص دقیقی و قطعی و تجویز داروی مناسب ابتدا نیاز به معاینه هست لذا نظر من فقط یک احتمال هست که بایستی با معاینه قطعی شود سپس دارو تجویز گردد
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 820 مشاهده پرسش
    باسلام.من از شهرستان هستم پس از سونوگرافی دکترگفتند که مبتلا به واریکوسل گراد2هستم.منتها چون تا حالا به صورت ارادی اقدام به بچه دار شدن نکرده ام.دکترگفتند ابتدا بچه داربشوم وبعدعمل را انجام بدهم.پس از آزمایش اسپرم برام داروهای تقویتی نوشتند.یکی از قرص ها به نامTablet Zaditen می باشد که هر داروخانه ای رفتم نوع خارجی ش را نداشت.این قرص سویسی است. یکی از اقوام ما آمریکا است چندروز دیگر می آید.اسم قرص را فرستادم.گفتند اسم آمریکایی آن را بنویسید.تا پیدا کنم.میخواستم ببینم نوع آمریکایی این قرص به چه اسم است.اگرممکن است اسمش را بفرستید.چون پزشکی که در تهران این دارو را تجویز کردند.تغییر مطب دادند وهیچ آدرس وشماره ای ندارم.خواهش میکنم کمکم کنید.ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اسم های دیگر این دارو ketotifen و Denerel هست البته این دارو یک داروی ضد حساسیت هست و ربطی به واریکوسل و بارداری ندارد
    2. تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      باسلام مجدد.پس چرا دکتر داروی زادیتن را تجویز کرده اند؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      از خودشان بایستی بپرسید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ashkan یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    سلام اقاید کتر
    پسر 24 سال ههستم
    چندیا سال خودارضایی انجام دادم به همین دلیل پوست الت تناسلی بنده کمی زبر و ضمخت شده است.
    اقای دکتر با ترم این کار دوباره پوست الت حساسیت و نرمی قبل رو پیدا میکنه؟
    حساسیتش خیلی کم شده پوست ملت من زبر شده. چه راه درمانی وجودداره؟کرم ویتامین؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      با متخصص پوست مشورت کنید
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 295 مشاهده پرسش
    با سلام و تشکر از آقای دکتر
    پاپول مرواریدی چطور بوجود میاد و قابل سرایت هست یا خیر.آیا نیاز به لیزر دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      پاپول مرواریدی در خیلی از مردان وجود دارد و بیماری محسوب نمی شود و قابل انتقال هم نیست
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      نیاز به درمان و لیزر ندارد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    ضمن عرض ادب و احترام و شادباش سال نو ،آیا شما برای افراد مجرد هم عمل وازکتومی انجام می دهید؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید