به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
امین سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 626 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید.
من ۷ یا ۸ ساله که تقریبا ۲ تا ۳ بار در هفته خود ارضائئ انجام میدادم.الان یک سالی میشه که ازدواج کردم و هفته ای ۳ بار سکس دارم.میخواستم بدونم چرا مایع منی من شاید از ۱۰ بار انزال فقط شاید ۱ بار جهش داره؟
دلیلش چیه؟
ٖآیا روی باروری تاثیر داره؟
چطور میشه جهشش رو بیشتر کرد؟
۳ بار سکس در هفته زیاده؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
با کم کردن دفعات سکس و انجام ورزش کگل می توان جهش منی را افزایش داد البته این موضع اهمیت چندانی نداشته و نقشی در باروری ندارد
-
- سلام
ببخشيد من خيلي وقته بعد از اينكه از دستشويي ميايم يك يا چند قطره ادرار خارج ميشود و با نشستن و جابه جا شدن معمولا اتفاق ميفتد و بعضي موقع ها هم بدون ان هم اتفاق ميوفتد
بعد از ادرار استبرا هم ميكنم حتي ٣ تا پنج بار هم تكرار ميكنم چون كامل حس ميكنم ادرار هنوز قرار دارد ولي باز هم بعد از ان كه از دستشويي ميايم خروج قطره دارم لطفا راهنمايي كنيد-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
اطلاعات تان خیلی اقص است ولی در کل ورزش کگل یا ورزش عضلات کف لگین را توصیه می کنم
-
- اقای دکتر سلام.
میخواستم بدونم من از علایم واریکوسل فقط بزرگی بیضه چپ از راست رو دارم ایا میشه گفت مشکل دارم و برای تست خلبانی مشکل داره؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
اطلاعی از تست خلبانی و شیه ی آن ندارم
-
- با عرض سلام و احترام .جناب اقای دکتر آیا ضایعه سفید رنگ در عکس زگیل تناسلی ست؟ و یا جناب عالی در عکس زگیلی مشاهده میفرمایید و نیاز به لیزر هست؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
هیچ زگیلی در عکس مشاهده نمی شود -
محمد سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
ممنونم ار توجهتون اقای دکتر -
دکتر محمد جباری
جمعه ۲ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- به نظر شما
1.به نظر شما کوچیکه؟
2.چی کارکنم بزرگتر بشه؟
3.پیش چه پزشکی بایدبرم؟
چیکارباید بکنم راهنماییم کنید لطفا-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
این سایز نرماله و کاری برای فزایش سایز بجز جراحی نیست و آنهم فقط ۲ سانت به طول افزوده می شود برای قطر پیشنهادی ندارم
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

