به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
ندارم یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
با سلام من ۱۶سال دارم و از۱۲سالگی خود ارزایی میکردم هر روز میشه بگید که من اگه از الان ترک کنم بچه دار میشم یا ن؟؟؟لطفا زود جواب بدین خیلی نگرانم-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
بله مشکلی برای باروری در آینده نخواهید داشت
-
- سلام اقای دکتر
میخواستم بدونم میشه برای از بین بردن گوشت اضافه حاصل از خودارضایی از داروی اسید سالیسیلیک کامپاند استفاده کرد-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
خیر نمی شود -
alireza سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
ایا دارویی نیست -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
نه دارویی نیست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر جباری
من بیمار آقای دکتر تدین (مقیم شیراز) بودم دوسال پیش که خدمتشون رفتم
من چندسال بود که خودارضایی می کردم و برای یک چکاب رفتم پیش یک دکتر داخلی و یک آزمایش اسپرم برام نوشت و بعدار آزمایش برام یک قرص برای تستورون و ویتامین E برام تجویز کرد و بعداز چندماه رفتم ازمایش اسپرم دادم جواب آزمایش نرمال نبود و من را معرفی کرد پیش آقای دکتر تدین و ایشان هم بد از دوره درمان(تقریبا 6ماه) با قرصهای ال کارنیتین و کلومفین برام نوشت و ازمایش دادم جواب نرمال بود و گفتند تقزیبا سالی یکبار باز هم بیایید منم یک ازمایش اسپرم و سونو ازبیضه گرفتم که فایلش را براتون میفرستم در سونو مشخص سد که یک کیست 3میلی متری دارم
میخواستم جواب را برام چک کنید و اگر نیاز به درمان دارد باید چکار کنم
البته من رفتم که جواب ازمایش و سونو را خدمت دکتر ببرم که ایشان ظاهرا به سفر حارج از کشور رفتن
ممنون میشم
من الله توفیق با ارزوی سربلندی برای شما-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
آزمایش اسپرم طبیعی است و کیست 3 میلی اپیدیدیم هم نیازی به درمان ندارد و مشکل ساز هم نیست
-
- سلام 37سال دارم یکسال متارکه کردم تازه ازدواج کردم در طول یکسال تنهایی استرس وفشارعصبی باعث زود انزالی شده اول نعوظ میشه بعد یک دفیقه کاهش پیدا میکنه لطفا بگید چکارکنم روم نمیشه حضوری دکتر برم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی 6 ساعت قبل از نزدیکی می توان آنرا کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت (بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). اگر از کاندوم استفاده نمی کنید بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
-
- با عرض سلام و خسته نباشید، میخواستم ازتون بپرسم که من حدود یک ماه و نیم هست که هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم ولی دو هفته ای میشه دو تا دونه زیر پوستی دو طرف ناحیه تناسلی م(خارجش روی دوتا لبه ها) هست که خارش هم داره
اما دونه ها اینقدر ریزن و زیر پوستی که دیده هک نمیشن درست
میخواستم ازتون سوال بکنم که تشخیص شما چیه و چه درمانی رو پیشنهاد میکنید؟؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ شهریور ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
اگر تماس جنسی نداشته اید جای نگرانی نیست ونمی تواند چیزی مثل زگیل تناسلی و یا تبخال تناسلی باشد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

