به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سیاوش سه شنبه ۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید مشکل من اینه که وقتی التم نعوظ میشه با بدنم موازی میشه و پایینم نمیاد اگه رو به پایینم کشیده بشه درد شدیدی میگیره میخواستم بدونم راه حل چیه؟ اگه عمل میخواد چجوری جراحی میشه و هزینش چقدره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      البته اگر در رابطه نداشته باشید نیازی به اصلاح نیست ولی اگر مشکل دارید نیاز به جراحی است. اگر هم تا بحال رابطه نداشته اید بهتره تا زمان ازدواج صبر کنید
  • تصویر کاربر سامان دوشنبه ۶ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ببخشید که مزاحم شدم من از بیضه هام عکس فرستادم میخاستم بپرسم که ایا اندازش نرماله؟؟ایا بیضه سمت چپم رشد میکنه؟ من ۱۷ سال سن دارم ایا التم و بیضم رشد مبکنه؟؟مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکسی ارسال نشده است
  • تصویر کاربر سمیه یکشنبه ۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    در سن40 سالگی غده پروستات پدرم به گفته پزشکان خارج شد .حالا بعد از گذشت 15سال مجددآ عود کرده.بهترین راه درمان چیست.آیا جای نگرانی هست؟خواهش می کنم راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اطلاعات شما خیلی کلی است و واقعا نمی توان پاسخ مناسب و دقیقی داد لذا بایستی اطلاعات بیشتری درد دست داشت
  • تصویر کاربر حمیدحسنلو دوشنبه ۶ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    باسلام!ببخشید،من واریکوسل گرید2دارم وازوقتی هم (از2سال پیش)این مشکل بوجودآمده آلت تناسلی وکیسه بیضه ام خیلی خیلی نرم وشل شده است وآلت تناسلی ام هم دیگرمثل قبل،به راحتی شق نمیشود(حالت نعوظ پیدانمیکند)،اماازطرفی هم،درآزمایش منی(اسپرم)که داده ام،همه چیزنرمال است ودکترگفت چون آزمایش اسپرم تونرمال است(ونیزچون ازدواج نکرده ای)،من نمیتوانم توراعمل کنم وازطرفی هم بیضه ام،بعضی اوقات درد میکند وازاین موضوع رنج می برم،لذاازشماخواهش دارم نظرتان راراجع به این مشکل من بیان فرمایید.ونیزاگردکترخوب درزنجان میشناسید،خواهشامعرفی کنید-باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      واریکوسل ارتباطی با مشکلاتی که فرمودید ندارد و من هم با عدم نیاز به عمل برای شما موافقم و پزشکی در زنجان نمی شناسم
  • تصویر کاربر saeed دوشنبه ۶ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما برای من 2 سال قبل مشکلی پیش آمد این بود که به پشت دراز کشیده بودم که بیضه هایم به داخل شکم رفت و بعد من آن ها را به داخل کیسه بیضه آوردم دو یا سه بار این مشکل پیش آمد و سوزش زیر شکم تا 8 ماه پیش که سوزش بیضه همراه با سوزش زیر شکم آغاز شده ولی چون بعضی مواقع شروع میشد به دکتر مراجعه نکردم که چند هفته ای است که فقط بیضه است و سوزش زیر شکم درمان شده و دیشب کلیه شروع به سوزش کرد ولی فقط چند دقیقه بود مشکلم چیست؟لطفا راهنمایی بفرمایید راستی یک توده رگ مانند فقط در حالت نشسته در کیسه بیضه حس میکنم و در حالت ایستاده حس نمی شود آیا نشانه بیمارای خاصی است؟باید به دکتر مراجعه کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر مشکل تان ادامه دارد بهتره حضورا به پزشک مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید