به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Morteza یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    با سلام آقاي دكتر خيلي ممنون از اينكه به سوالم پاسخ داديد، آرزوي سلامتي و موفقيت براي شما دارم.
    ضايعه ايي روي ايپيديدم چپ هست كه ٤ ميلي متر كه باعث درد شديدو فتق در بيضه ميشه در حالت نشسته ولي در حالت قدم زدن درد كاهش مي يابه،جوري كه من درد را حس ميكنم منشاء درد از جايي است كه ايپيديدم به بيضه متصل است و روي خوده طناب و فتق هم بنظرم بر اثر فشار دروني وجود مياد نميدونم وقتي نشسته هستم چي فشاري روي بيضه مياد كه فك كنم همين نفس كشيدن اينا باشه كه باعث فشار دروني ميشه فتق هميشه نيست ولي اغلب اوقات است! در اين چند باري كه به پزشك مراجعه كردم فتق نداشتم موقع معاينه پزشك و سونوگرافي و فقط يه عكسي از بيضه در موقعي كه فتق كرده بود به پزشك نشان دادم كه به جريان خون اينا شك كرد و سونوگرافي داپلر نوشت اونو انجام دادم كه گفت ضايعه ايي ٤ ميلي متري رو ايپيديدم چپ و ضايعه ايي ٦ ميلي متري در راست هم هست كه جراحي نكني بهتره! مشابه همين درد در پشت بيضه راستم هم گاهي اوقات به وجود مياد ولي فتق نداره،و گاهي اوقات در هنگام راه رفتن چيزي مثل يك زخم خشك شده در بيضه حس ميكنم كه به شلوار يا ران پاه برخورد كنه درد ميگيره در هر دو طرف ولي در طرف راست كمتر!!و همچنين درد در رگ هاي حالت تناسلي و سر آلت هم مياد !!
    آقاي دكتر بخدا در ايران نيستم و اِِلله خودم حضوري حتما مراجعه ميكردم اينجايي كه من زندگي ميكنم ٢٠٠٠٠ هزار نفر جمعيت داره و كسي دردي مشابه منو نداشته دكتر گفت فقط چند نفري بوده كه بخاطر سردي بيضه درد ميشده و گفت اين ضايعه نرمال است و ممكن است درد هم از همين باشه و جراحي را پيشنهاد نميكنم و دارويي هم پيشنهاد نميكنم گفتم وقتي نشسته هستم واقعا از اين درد زجر ميكشم جوابي واسه گفتن نداشت!!!!! قرص مسكّن استفاده كردم اثري نداشته روي درد!!
    آقاي دكتر سوالاتي دارم اگر لطف كنيد پاسخ دهيد خيلي خوش حال ميشم و انشاالله و به اميد خدا اگر زندگي ايي باقي بود و اگر هنوز مشكل داشتم حضوري خدمت ميرسم اين تابستان تا يه معاينه كامل بشم اينجا كه با اين همه آزمايشاتي كه دادم موفق به درمان نشدن و اين هم سوالاتم خواهش ميكنم كامل جواب بدين آقاي دكتر خيلي در عذابم خدايي،
    اين درد و فتق مشكلي جدي ايجاد نميكنه برام و خطر ناك است يا نه با توجه به توضحياتم؟؟
    قرص يا آمپولي است بفرماييد كه كمكم كنه؟؟
    اگر عمل جراحي كنم برابر با ناباروري است ؟؟لطف كنيد درصد هم ذكر كنيد!
    با تشكر و آرزوي سلامتي براي شما و خانوادتان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظر بدهم. در توضیحات شما که مشکل جدی و نگرن کننده ای وجود نداشت
  • تصویر کاربر اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    باسلام درکلیه راست بنده سنگی به اندازه 26میلی درطرف راست قرارگرفته وضخامت کلیه کاهش یافته وکلیه 14درصد فعالیت میکنداگه امکان دارد راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      محل دقیق سنگ در کلیه و اینکه کلیه تان ورم داره یا خیر و آیا علائم ادراری ,درد پهلو و عفونت ادراری دارید یا خیر؟ وضعیت کلیه مقابل و کراتینین خون,, سن شما و داشتن بیماری های همراه همگی در تصمیم گیری برای سنگ تان تاثیر می گذارد
    2. تصویر کاربر اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      محل دقیق سنگ درقسمت تحتانی ورم طبق سونوگرافی ندارددرادرارعفونت دیده نشده درد پهلو دارم کلیه مقابل سالم با 86درصد فعالیت بیماری خاصی ندارم 31ساله دارای دوفرزند از پارس آباد مغان
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      علت کاهش ضخامت کلیه ره چی بیان کردند؟
    4. تصویر کاربر اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      ممنون از لطفتون
      علت ضخامت کلیه راداشتن سنگ، اینکه سنگ خرابش کرده وگفتند بخاطر کم بودن درصد فعالیت کلیه نمیتوان هیچ عملی برروی سنگ انجام داد
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      اگر عفونت ندارید و درد آزار دهنده نیست فقط تحت نظر باشید ولی اگر درد دارید یا مرتب عفونت ادراری می کنید بهتره عمل کنید
    6. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      تا آسیبی به کلیه سمت مقابل نرسد
    7. تصویر کاربر اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      آقای دکتر
      کدام روش جراحی را با توجه با سایز سنگ کلیه م پیشنهاد میکنید ؟
      عفونتی ندارم ، درد پهلو دارم
    8. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      به خاطر کوچک بودن کلیه و کاهش ضخامت بعیده که بتوان PCNL کردو جراحی باز یا لاپاروسکوپی به نظرم مناسب تر است
    9. تصویر کاربر اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      ممنونم ازراهنمایی و وقتی که دراختیار اینجانب قراردادید کارمند هستم وهرموقع به شهرستان پارس آباد تشریف آوردید درخدمتگذاری حاضریم بعضی ها گفتند باید کلیه ات برداشته شود
    10. تصویر کاربر اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      درسونوگرافی که دوماه پیش گرفتم کلیه راست اتروفیک است وضخامت پارانشیمال آن کاهش یافته وحدود 7میلی میباشدوتصویر سنگی به قطر 26میلی درلگنچه راست رویت شد همراه بادوسنگ کوچکتر در پل تحتانی آن قرار دارد
    11. نمایش سایر 9 پاسخ
  • تصویر کاربر امید یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشی
    دکتر میخواستم بدونم اگه عمل هیدروسل انجام بدم می تونم برج 2 سال جدید به خدمت سربازی برم و بد از چند وقت بد از عمل می تونم ورزش های سنگین انجام بدم مثل بدن سازی؟انجام عمل برا خدمت مشکل ساز نمیشه اخه نوشته هیدروسل حجیم معافیت و داشتنش معاف از رزم.اگه عمل کنم مشکلی برام پیش نمیاد؟من در سمت راستم هیدروسل حجیم دارم.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عمل هیدروسل نه مشکلی در سربازی برج 2 و نه انجام ورزش سنگین یکماه بعد از عمل مشکلی ایجاد نمی کند
  • تصویر کاربر فرزاد یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    من یه مدت برای سکس از ترامادول استفاده کردم الان ادرارم خیلی فشارش کم شده همین خیلی کم تکرر ادرار دارم زیاد نیست فقط فشارش کم شده همین متشکر اگه جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      احتمال داره از عوارض ترامادول باشد که با قطع آن بتدریج بهتر خواهید شد
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 4 ساله که هفته ای سه بار خودارضایی میکنم عوارضشم دارم میبینم بهم گفتن که تو حتما زود انزالی به نظر شما چی ؟ بعد عوارضشم بعد از ترک از بین میره ؟ من میتونم ازدواج کنم و با همسرم رابطه داشته باشم زود انزال نباشم ضایع بشم آقا دکتر روشنم کن .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      معمولا با ترک آن عوارض آنهم از بین میرود نگران نباشید ولی حتما خودارضایی را کنار بگذارید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید