به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
احمد یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 276 مشاهده پرسش
من جوانی 26 ساله هستم ببخشید برای انکه مطمئن بشوم سوالم را با توضیحاتی بیشتر دوباره میپرسم سال هاست الت من چه در حالت عادی چه در حالت نعوظ به طرفی کج نمی شود بلکه حول محور خود مقداری به طرف چپ تابیده به طوری که خط محل خروج ادرار به جای خط قائم ( l ) به صورت خط مایل ( / ) است در نعوظ مشکلی ندارم درد هم ندارد می خواستم بدانم ایا مشکلی دارد ؟ ایا نیاز به عمل ندارد؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
خیر نیازی به عمل ندارید
-
- باسلام جوانی 23 ساله هستم.با عرض پوزش حدود 3 هفته پیش یک مورد استمنا داشتم.که در هنگام خروج منی برای چند لحظه مانع ازخروج آن شدم که باعث ایجاد درد و التهاب ونوعی خراشیدگی به تعبیر خودم در مجرا شده است.بنده دانشجو هستم و با توجه به نوع درد که تمرکز را سلب می کند،خواهشمندم در مورد درمان راهنمایی کنید.باتشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
دیکلوفناک 50 میلی هر 8 ساعت برای 2 هفته استفاده کنید
-
- با سلام .من مدت 3سال است دچار عفونت مکرر ادراری هستم.که اخرین درمانم خوردن نصف قرص تاوانکس بعد از نزدیکی است.و دکتر علت این عفونت مکرر را خوردن قرص ازاتیوپرین بخاطر بیماری کرون دانسته .ولی مشکل اصلی من این است که در بیشتر ازمایش جلو blood نوشته trace, در ازمایش جدیدم rbcهم 6-8 است و بقیه موارد نرماله .علت وجود خون در ادرار چیست؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
برای پی بردن به علت آن بایستی بررسی شوید که شامل سونوگرافی, سیتولوژی 3 نوبته ادرار و سیستوسکوپی است
-
- سلام من در سن بلوغ هستم وقتی دچار انزال میشم مایع منی پرتاب نمیشه مشکلی هست؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
مگه نیزه هست که انتظار پرتاب دارید؟؟!!!!…… نه پسر خوب مشکلی نیست
-
- سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم تو مشهد دکتری رو میشناسن که عمل میکرو واریکوسل انجام بده. با تشکر قبلی از عنایتتون
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
نه متأسفانه
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

