به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
س.ه جمعه ۲۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
با سلام. من دختری 26 ساله ام و دچار زگیل تناسلی از نوع 16 هستم. پزشکم کرم آلدارا رو تجویز کرده و تو آزمایش پاپ اسمیر دومم هنوز تغییر سلولی ایجاد نشده بود.میخواستم بدونم احتمال سزطان دهانه رحم چقد هست؟ خیلی نگرانم و هر روز راجبش مقاله میخونم برای زگیل های داخل واژن چ روش درمانی هست؟ . ممنون میشم جوابمو بدید.-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
ریسک سرطان گردن رحم کمتر از 1 درصد است
-
- سلام دكتر پسر ١٧ ساله در بچگي زگيل تناسلي گرفتم خيلي نگرانم اصن نميدونم بايد چي كار كنم؟ تا حالا مقاربت نداشتم…. الان من چيكار بايد بكنم؟
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بهتر با مراجعه به ارولوژیست تشخیص و درمان مناسب را دریافت کنید -
امير جمعه ۲۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
دكتر من تو 4 سالگي.گرفتم هيچ كسي نميدونه يني خجالت كشيدم ك بگم البته فكر ميكردم چيز خاصي نباشه اخه نه دردي نه سوزشي نه خارشي هيچي،همه چي طبيعيه اما الان ك ديدم ميترسم استرس گرفتم موقع امتحانامم هست -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۷ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
نگران نباشید و استرس نداشته باشید ولی بعد از امتحانات حتما مراجعه کنید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دکتر.پدرم انسدادمجاری ادراری داره تاالان 4بارعمل شده اما بعدازیکمدت دوباره مسدود میشه.لطفأ بهمون مشاوره بدید.باتشکر
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بایستی عکس رنگی مجرای ادراری پدرتان را ببینم تا بتوانم راهنمایی تان بکنم
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشی خواهرم 6 سال است که مثانه اش درد میکند و موقع دفع مدفوع مثانه و مقعدش درد میگیرد ازمایشات هم سالم است چیکار باید کرد با تشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بدون معاینه و بررسی های لازم نمی توان پاسخ دقیقی داد
-
- سلام اقای دکتر جباری
باتشکراززحمات شماتواین سایت
35سالمه علاوه براینکه التم کجه دارای دوتا سوراخ است سوراخ بالایی بسته سوراخ پایین باز است تازگی پوست زیرسوراخ جداشده به حالت زخم درامده موقع ادرارسوزش دارم موقع نزدیکی هم درد دارم فکر این خیلی عذابم میده لطفا راهنمایی کنید-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
توصیه می کنم توسط ارولوژیست معاینه و درصورت نیاز درمان مناسل بر ایتان انجام شود
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

