به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر بنیامین دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    سلام من واریکسل گرید ۲ دارم بنظره شمااا من عمل کنم ی ن؟؟؟
    الان سه چهار روزه احساس سنگینی تو بیضه‌ام میکنم
    بادم کرده چکار کنم؟؟؟
    ممنون میشم ب سوالم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      باید آزمایش اسپرم بدهید اگر نرمال بود نیازی به عمل نیست

  • تصویر کاربر MOH3N دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    ادرار مکرر به همراه خونریزی در زنان
    علت چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      عفونت

      سنگ

      التهاب مثانه

      تومور

  • تصویر کاربر نازنین دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    با سلام میخواستم بدونم فروش این واکسن ازاد یا باید نسخه پزشک باشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      نسخه می خواهد

  • تصویر کاربر نگار دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1503 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    من اولین بار 18 سال پیش تبخال شدید زدم که با دوهفته درمان دارویی خوب شدم . بار دوم 4 سال بعدش به صورت خیلی خفیف تبخال زدم که دکترم حدود 6 ماه برام آسیکلوویر تجویز کرد که از اون تاریخ تا 2 ماه پیش تبخال نزدم . یعنی حدود 14 سال تبخال نداشتم که تو این فاصله ازدواج کردم و بچه دارم شدم . تا اینکه از دو ماه پیش تا الان بار سوم هست که خیلی خفیف علایم تبخال سراغم میاد . هر دفعه با یک هفته خوردن آسیکلوویر400 درمان میشه ولی احساس میکنم بعد نزدیکی پوستم تحریک میشه و دوباره تبخال میزنم. این موضوع استرس زیادی بهم وارد میکنه . لطفا راهنمایی کنید برای تقویت سیستم ایمنی چه قرصی استفاده کنم؟ برای جلوگیری از عود مکرر چه قرصی و چه مدت مصرف کنم ؟آسیکلوویر یا ویرابکس با چه دوزی؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      برای کاهش عود کپسول ایمیونس روزی یک عدد

      آسیکلوویر 400 شبی یک عدد

  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    با سلام مدتیه من هنگام ادرار شدید جریان ادرارم خیلی باریک شده وبا فشار میاد علتش چیه؟ چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید