به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر کامران سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    با عرض سلام وخسته نباشید،دکتر بعضی مواقع فشار ادرارم خیلی کمه و همچنین درد آلت که تیر میکشه و درد هنگام انزال که همیشه اینجوری نیستم ودارم ،کلا یکنواخت اینجوری نیستم بعضی وقتا ؟؟!! میخواستم بدونم مشکلم چیه ؟وچرا یکدفعه بعضی وقتا اینجوری میشم؟،🌹🙏
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اینکه برخی موارد اینطور می شود یا عصبی ات یا به رژیم غذایی تان بتگی دارد مثلا خوردن ادویه جات میتونه باعث اینحالت بشود

  • تصویر کاربر Mona یکشنبه ۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
    تصویر کاربرMona سه شنبه ۱۶ مهر ۹۸ زگیل تناسلی
    سلام خسته نباشید…من یک دختر ۱۷ ساله هستم واصلا رابطه ی جنسی برقرار نکردم،
    من کنار مقعدم یعنی حدود ۳_۴, سانت دور تر یه زگیل زده،دلیلش رو نمیدونم،میخواستم بپرسم غیر از لیزر چه درمان دیگه ای داره؟
    ممنون میشم پاسخگو باشید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر s.k یکشنبه ۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 225 مشاهده پرسش
    ‎سلام خسته نباشید دکتر من متوجه یه برامدگی روی لبه واژنم شدم تا اینکه ازمایش دادم و منفی شد دکتر به من گفتن که یکی از مدلهای بیخطر رو داری مثل یه ضایعه اس و قرص پاور فیت رو که گفته بودن ۹ ماه بخور رو گفتن دو ماه بخور و واکسن بزن و لیزر کن ،
    ‎حالا سوال من این هست چون فردای قطع پریود من نمونه برداری کردم و خون توی واژنم بود امکان داره نمونه بردای اشتباه بوده باشه؟ البته دکترم خیلی دکتر مجربی هستن ینی امکان داره نمونه برداری اشتباه باشه نیاز به نمونه برداری هست؟ البته از روی خود ضایعه هم نمونه برداری کردن
    ‎ امکان داره داخل واژن هم داشته باشم؟
    ‎روی لثه ام هم ضایعه ای مثل روی واژن دیدم
    ‎البته ضایه روی لثه ام هی تغییر شکل میده و ایا قابل انتقال از قاشق و لیوان هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من 40 ساله هستم ودارای دو فرزند ایا امکان عمل وازکتومی برای من هست؟ هزینه عمل چقدر است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر میلاد یکشنبه ۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    اقای دکتر انحنای الت من مادرزادی هستش میخواستم ببینم این حد انحراف مشکل ایجاد میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید