به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
امیر دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم شما بیمه نیروهای مسلح رو پذیرش دارین جهت عمل واریکوسل تو هر بیمارستانی که هستین-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
خیر بعد از ترخیص میتونید صورتحساب بگیرید ببرید بیمه
-
- سلام اقاي دكتر تست يورو ديناميك را از داخل مجرا گرفته ميشه وبايد پيش دكتر اورولوژ بروم يا دكتر عمومي
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
به متخصص ارولوژی باید مراجعه کنید
-
- سلام من یه فرد ۲۰ ساله هستم مجرد امروز وقتی داشتم بیضه هام رو معاینه میکردم احساس کردم یه توده جوش مانند روی هر دو بیضه م هست بدون درد و حساسیت
بیضه راستم هم از بیضه ی چپم بزرگتر شده نمیدونم قبلا هم اینطور بوده یا نه چون دقت نکرده بودم بعضی مواقع هم حس میکنم که بیضه راستم یجورایی کش اومده رو به پایین ولی گذراست
یکی دوسالی هم هست که احساس میکنم موقع ادرار مثانه ام کامل تخلیه نمیشه و موقعی که ادرار میکنم آخراش بصورت منقطع خارج میشه
در مورد مشکل ادرار به دکتر هم مراجعه کردم و از مثانه و کلیه ها سونوگرافی گرفتم و گفتن چندتا سنگ کلیه داری که خیلی خیلی ریزه و نیاز به عمل نداره و گفتن مشکلی نداری
میخواستم بدونم سنگ کلیه به این کوچیکی ممکنه همچین مشکلی بوجود بیاره؟ - با عرض سلام خدمت دکتر بزرگوار..بنده دو عدد اسپرماتوسل به ابعاد نیم سانت و دیگری به ابعاد 27 دارم..چند تا دکتر رفتم همه میگن با دردش کنار بیا..میخاستم ببینم اگر عمل اسکلروتراپی که همون کشیدن آب داخل اسپرماتوسل رو می باشد انجام دهم آیا بعدش چسبندگی بیضه پیدا میکنم و یا داخل کیست امکانه اینکه عفونت بگیره هست؟؟؟ دکتر اخری گفت سوزن نزن یا کیستت عفونی میشه و احتمال اینکه چسبندگی پیدا کنی..میخاستم نظر شما بزرگوار رو بدونم.در ضمن بنده 43 سالمه و بچه هم دارم و اصلن هم قصد بچه دار شدن هم ندارم..سپاسگزارم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
هر احتمالی هست گرچه شاید اتفاقی هم نیفتد ولی بهتره انجام ندهید
-
- سلام.50سال سن دارم و متاهل. اخيرا با همسر صيغه ام رابطه داشتم كه پس از يكهفته متوجه شدم روي كلاهك و قسمتي هم زيرش زخم سطحي ايجاد شده ، چند روزي هست كه به محل زخم يا التهاب فشار ميدم داخلش درد ميگيره.داروخانه رفتم بمن يه محلول ساختگي داد و كپسول powwerfit داد . خيلي بهتر نشدم. بنظر شما كرم فلو ئوسينولون يا پماد هيدروكورتيزون مصرف كنم بهتر ميشه؟ ياينكه بيخيالش بشم؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

