به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
حامد جمعه ۲۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1062 مشاهده پرسش
سلام، خسته نباشيد
آقاي دكتر ببخشيد من مشكلم اينه كه پوست آلت تناسليم بر اثر اصطكاك زياد و بخاطر استفاده از از محصولات بهداشتي(كرم-شامپو و صابون) آسيب پذير شده و با نعوظ و تحريك و يا فعاليت جنسي پوستش كنده ميشه و دچار خارش و ملتهب ميشه، دكتر رفتم ايشون برام پماد كلوتريمازول تجويز كرد و متاسفانه تاثيري نداشت،
و ضمنأ دهانهء آلت نيز بعد از خودارضايي و انزال و تماس با مايع مني ملتهب و دردناك ميشه و در دهانهء آلت احساس شل شدن پوست دارم ك اينم برام مشكل ايجاد كرده و باعث ميشه بعد از دفع ادرار بازهم چند قطره خارج بشه.،
ممنون ميشم راهنماييم كنين، اين مشكلم باعث شده حال روحي خوبي نداشته باشم و استرس دارم-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.
-
- سلام من زگيل تناسلي با ليزر سوزاندم ولي فرداي آن روز شروع كرد به تاول زدن الان روز سومه تاول ها خيلي كم بهتر شده ولي از بين نرفته. خيلي استرس دارم طبيعيه ؟ يا اين كه ممكنه تبخال تناسلي باشه؟؟
- سلام آقای دکتر واسه ریشه کنی ویروس زگیل شربت ایمنیوس کافی هست طولانی مدت بخوریم با در کنارش چیز دیگه بخورم
- سلام اقای دکتر
اقای دکتر قرص ایموبلند بهتره یا پاورفیت؟
وایا قرص ایموبلند درایران هست و میشه ازجای معتبر خرید؟
ممنون - سلام اقای دکتر ۱۰ روز پیش خودتون برام لیزر انجام دادین الان جای زخم ها خیلی میسوزه وقتی از پماد تتراسایکلین استفاده میکنم بنظرتون باید چیکار کنم از پماد استفاده کنم یا خیر و اینکه بعضی اوقات خون هم میاد خیلی نگرانم چقد طول میکشه که خوب شم؟
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

