به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
اراد جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
با سلام این عکس برای کودک ۶ ساله است آقای دکتر مشکلش چیست اگر جراحی ترمیمی نشود چه عوارضی دارد ؟ و با بی حسی موضعی ختنه میشود کرد و نیمه بالای التش پوست اضافی دارد و دو سوراخ ادرار دارد و کج ادرار میکند؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
جراحی الزامی نیست و بیشتر جنبه زیبایی دارد
-
- سلام. خسته نباشید. آقای دکتر من مشکل عدم حفظ نعوظ دارم. متخصص غدد برام آزامیش اسپرم نوشته بود. نتیجه ی آزمایش رو نگاه کرد و چیز خاصی نگفت. فقط گفت مشکلی نیست. هنوز مجردم. و قصد ازدواج دارم. آیا اسپرم من نرمال هست برا بچه دار شدن؟؟؟
((ضمنا موقع نمونه گیری کلی استرس و خجالت داشتم و نیم ساعت طول کشید به انزال برسم. البته با استفاده از مایع دسشویی تونستم خودمو به انزال برسونم. قبل انزال هم مایع رو از رو آلتم سریع شستم و در ظرف نمونه گیری خالی کردم)) - با سلام…ازمایش hpvبرای من مثبت شد و تیپ 66 گزارش شد که گفتن پرخطر هست من بغیر همسرم رابطه نداشتم…همسرم هم میگن نداشتن ایا امکان خطا در ازمایش هست و لازمه ازمایش تکرار شه اصن علت تمایل من به ازمایش برجستگی روی الت همسرم بوده…دکتر زنان توصیه بهداشتی خاصی نداشتن فقط گفتن یکسالب بعد بیا چون تغییر بافتی نداشتی و احتمالا ویروسو دفع کنی
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
احتمال خطا هست و بهتره مجدد چک شوید
-
- سلام گردن آلت تناسلی من یه مدته التهاب داره و عین افتاب سوخته شده موقع سکس از سایش مقداری خون میزنه بیرون الان تخمامم قرمز شدن و کمی درد دارم اما ن عفونت دارم نه خارشی فقط پوستش ملتهب و قرمزصورتی میشه انگار با ابجوش سوخته بدون تاول
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
-
- سلام اقای دکتور من یک پسر دارم پنج ماهشه از جای ختنش زخم شده یه هفته میشه این جوریه درمانش چیه با تشکر
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

