به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سحر پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    سلام دكتر ببخشيد من يه مدتي هست خودارضايي ميكنم. و از وقتي وقتي اينكارو ميكنم همون موقع دل درد ميگيرم. و بعدش از اون روز به بعد همش در ناحيه تناسليم احساس ناراحتي ميكنم چون دستم خيلي الوده بوده بنظرم هر بار كه اينكارو كردم. حتي لباس زيرمم عوض ميكنم باز احساس بدي دارم و احساس راحتي ندارم . امكان چه بيماري هست ؟ ممكنه قارچ يا زگيل بزنه؟ چكار كنم كه بدنم انقدر اذيت نباشه؟ خيلي وقته اين جور هست بدنم و اينكه راه درمانش چي هستش؟ چكار بايد كنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      زگیل که نیست ولی شاید قارچ باشد بهتر است توسط متخصص زنان معاینه شوید
  • تصویر کاربر پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    سلام دكتر ، ببخشيد من در ناحيه تناسليم همش احساس ناراحتي ميكنم. لباس زيرم رو عوض ميكنم باز احساس بدي ميكنم. دليلش چي ميتونه باشه؟ ايا ممكنه الوده شده باشه؟ يا مستعد زگيل يا قارچ باشه؟ و اينكه روي زبونم يه چيزي درومده كه به پزشك نشون دادم داروي نيستات رو داد . ايا زگيل هست؟ چون سرچ كرده بودم نوشته بود برفك دهاني هستش.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    سلام، وقت به خیر
    خسته نباشید ، یک سال قبل متوجه شدم بیضه سمت چپم بالا تر از بیضه دیگر است ودرد هم داشتم. سونو انجام دادم دکتر گفت مشکلی ندارم. هنوز درد دارم وچهار ماه است که کشاله رانم هم درد میکند. اگر لطف کنید و نظر خودتان را بیان کنید ممنون میشوم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      درد بیضه همیشه منشاش از بیضه نیست و کاه از کمر یا اسپاسم عضلات هست
  • تصویر کاربر بهار پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقت شما بخیر . پسر خواهرم 12 سالش هست و مادر زادی مجرای ادرارش یه مقدار کمی پایین تر از حالت طبیعی هست . گفتن که باید دو سالگی عمل بکنه و مجرای اولی بسته بشه و مجرای دوم در جای اصلی خودش باز بشه . عمل شد اما بلافاصله بعد از عمل بخیه مجرای اول باز شد و الان این پسر از دو جا ادرار میکنه . پزشکان اهواز میگن که نخ بخیه ای که استفاده کردن مخصوص این کار نیست و احتمال باز شدن داره و امکانات مناسب این کار رو نداشتن . الان این پسر 12 سالش هست و الان که مراجعه کردیم مجدد پیش دکتر ، ایشون گفتن باز هم با احتمال 40 درصد عملش میکنم و مجددد احتمال باز شدن وجود داره ؟ آقای دکتر یعنی واقعا برای اینکار با وجود اینهمه پیشرفت علم و تکنولوژی ابزار مناسب این عمل وجود نداره؟ شما خودتون این امکانات رو دارید در تهران؟ اگر در اهواز هم دکتر خوب و مطمئنی میشناسید ممنون میشم راهنمایی بکنید . هنوز این پسر ختنه هم نشده چون اول منتظر نتیجه موفقیت آمیز عمل هستن بعد ختنه رو انجام بدن. خوشبختانه پوست روی آلت رو هم دکتر ی که عملش کرد برنداشت چون گفتن بعدا نیاز میشه . اما پدر و مادرش نگران این هستن که این پسر داره بزرگ میشه و هنوز ختنه هم نشده .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بله من انجام می دهم احتمال موفقیت عمل خیلی بالاتر هست
    2. تصویر کاربر بهار پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      مرسی دکتر جباری عزیز
      هزینه این عمل چقدر میشه؟
      شما در بیمارستان دولتی عمل میکنید یا خصوصی ؟
      متاسفانه خانواده این بچه قدرت پرداخت هزینه های سنگین رو ندارند از طرفی دکتر اهواز بهشون گفته که این مسئله در باروری فرزندشون مشکلی ایجاد نمیکنه از این بابت نگران نباشن فقط ممکنه بعد ها که بزرگ تر شد از پدر و مادرش بابت این ظاهر نامناسب ناراحت بشه
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      من فقط خصوصی هستم و هزینه ها بالاست
    4. تصویر کاربر بهار پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر تا چند سالگی میشه این عمل رو انجام داد؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      بهترین سن یکسالگی است ولی در هر سنی میشه عمل کرد
    6. تصویر کاربر بهار پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      میبخشید دکتر از همکاران خودتون در شهر اهواز ، پزشکی رو میشناسید معرفی بکنید بهمون؟
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر مختار حسینی
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
    سلام.
    روی کیسه بیضه دانه ای سفید رنگ و براق و شبیه جوش های صورت ایجاد شده و مدت طولانی است که از بین نرفته.میخواستم بدونم به بیماری ربط داشته.رابطه جنسی هم نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      کیست اپیدرم هست نوعی غده چربی
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید