به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    مریم امیر جلالی سلام دکتر خوبین تست اچ آوی من جلوش زده 0315بعد زده negative این عدد مقدار زیادی؟بعد آزمایش هرپیسمم یکیش منفی یکیش مثبت انقدر گریه کردم رفتم پیشه دکتر گفت اونی که مثبته خوبه اونی که منفی یعنی عفونت فعال نداری چرا نگرانی؟الان میتونم اصلا نگران نباشم بعد چرا برای بعضیا میزان آنتی بادی ایدز پایین تر ازمنه برای من انقدر بالاست نسبت به بقیه؟یعنی من در خطره ابتلاش بودم خدایی نکرده؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      نه مقدار زیادی نیست
      کمی کم و زیاد بودن در افراد بدلیل cross reaction هست که طبیعی است و رخ میدهد
    2. تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      ببخشید چه آزمایشی هرپیس نوع دو از یک رو متمایز میکنه؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      همین ازمایش ولی بصورت اختصاصی برای تیپ یک یا دو
    4. تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      ممنونم دکتر
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      موفق باشید
    6. تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      یعنی این تفکیک نکرده نوع دو یک رو؟
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      خیر
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر الناز پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    من در طول روز زیاد دستشویی میرم 3 ساله اینجورم خیلی قرص ها مصرف کرذم سونو هم دادم 80 سی سی ادرار درمثانه میماند و تخلیه نمیشود
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      نوار مثانه انجام دهید (تست یورودینامیک)
  • تصویر کاربر پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 232 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من حدودا سه هفته پیش دو تا دونه ریز که شبیه زگیل بود در ناحیه واژنم مشاهده کردم .اولش خیلی ریز بود اما طی این سه هفته بزرگتر شده بود تا امروز که میخواستم برم ازمایشگاه و نمونه برداری انجام بشه .دیدم هیچی نیست.و افتاده بود.من الان چجوری میتونم ازمایش بدم از کجا بدونم که زگیل تناسلی بود یا نه؟با توجه به اینکه باکره هستم امکان انجام پاپ اسمیر ندارم.ولی از طرفی هم ناراحتم و نگران که اگه زگیل بود از چه نوعی بود و من الان هیچکاری نمیتونم کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      زگیل تناسلی به این سرعت از بین نمی روند اگر افتاده یعنی اینکه زگیل نبودند
  • تصویر کاربر سپند پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 189 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید خدمت شما
    حداقل سایز آلت تناسلی در حالت سفت شده چقدر میباشد که در رابطه جنسی دچار مشکل نباشد و فرد مقابل را ارضا کند؟
    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بالای ۹ سانت نرماله ولی با سیزده سانت میشه یه سکس خوب داشت
  • تصویر کاربر سوانا پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
    سلام 27 سال سن دارم بر روی ناحیه تناسلی خال های خیلی ریز تخت دارم چند تا خال به اندازه دو تا نقطه ولی تخت کنتر هم‌هستند خیلی نگران این هستم میشه کمک‌کنید یک بار 2 سال قبل خونریزی در هنگام نزدیکی داشتم فقط 1 بار ولی بعد از پریود هام لکه بینی دارم و من آندومتریاز هم دارم ولی پریود هام مرتب هستند
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      عکس بفرستید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید