به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حسن پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    سلام باتشکر از جواب شما درخصوص در مان سندرم کالمن آیا باروری فقط با ivf امکان پذیراست و در استان گیلان کدام متخصص را پیشنهاد میکنید .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بله با IVF امکانپذیره هست
      دکتر حمیدی مدنی در رشت
  • تصویر کاربر فرشاد شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. با توجه به دردناک بودن بیضه چپ به دکتر مراجعه و ایشان برایم سوناگرافی نوشت که جواب آن به شرح زیر است.
    حداکثر دیامتر وریدی در حالت ایستاده با مانور والسالوا معادل 2.9 میلیمتر در سمت چپ ( واریکوسل گرید 1 ) می باشد . واریکوسل در سمت راست مشهود نیست.
    نظر دکتر عمل جراحی می باشد که البته قبل از مشاهده آزمایش علت درناک بودن را عفونت اعلام کردند و قرص لووفلوکساسین تجویز کردند.. لطفاً اعلام نظر فرمایید. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      درد ناشی از واریکوسل دردی است که با ایستادن و راه رفتن و کار کردن تشدید و با دراز کشیدن تسکین می یابد اگر دردتان این تیپی است شاید جراحی به شما کمک کند ولی اگر دردتان با فعالیت ربطی ندارد به نظر من جراحی نیازی نیست.
  • تصویر کاربر Pourya پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 224 مشاهده پرسش
    دكتر گفتيد كه عكس بفرستم واضح تر نميشد ازين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ها زگیل تناسلی نیستند و جای نگرانی ندرد
    2. تصویر کاربر Pourya چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      همون قرصى كه گفتيد مصرف كنم خوب ميشم؟
      اين همون تبخال ؟چيكار كنم كه نياد ديگه؟و اينكه چرا چند تعداد ميزنه و يك دونه نميزنه
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      درد یا سوزش یا خارش هم دارید؟
      هر چند وقت یکبار می زند؟
      تماس جنسی داشته اید؟
    4. تصویر کاربر Pourya چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      3ماه يبار مياد
      تماس جنسى خيلى وقت پيش بود كه فك ميكنم بخاطر همونه
      يك مقدار خارش دارم كه موذبم كرده ولى درد و سوزش نه
    5. تصویر کاربر Pourya چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      يه نسخه با توجه به عكسا تجويز كنيد برام بى زحمت
    6. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      همان کرم آسیکلوویر و قرص والاسیکلویر ۵۰۰ میلی هر ۱۲ ساعت برای ۵ روز
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر فرشادزارعی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2110 مشاهده پرسش
    هزینه عمل جراحی کجی الت
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      حدود ۴ میلیون
  • تصویر کاربر علي چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير من حدوداً يك سال پيش به شما مراجعه كردم و شما زحمت كشيديد و چند تا زيگيل كوچيك داشتم با ليزر سوزونديد، سه مرحله هم واكسن تحويز كرديد كه اونارو تزريق كردم، حالا دوباره چند تا زيگيل ريز در آوردم از يكى دوماه بعد از مراجعه به شما ، سوال اولم اينه كه چرا دوباره زيگيل در آوردم با وجود زدن واكسن و مراقبت هاي جنسي و سوال دومم اينه كه چه روزى ميتونم بيام كه آخر وقت باشه و اين چند تارو برام بسوزونيد و هزينه اش چقدر ميشه؟ با تشكر از شكيباييتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام وقت بخیر
      سوال اولم اينه كه چرا دوباره زيگيل در آوردم با وجود زدن واكسن و مراقبت هاي جنسي………………………واکسن نقش پیشگیری دارد و نه درمانی لذا موارد نهفته ممکن است بعد از مدتی رشد کنند
      مراقبت های جنسی در جلوگیری از تشدید آن موثر هستند و لی نهفته ها همچنان پابرجا هست
      و سوال دومم اينه كه چه روزى ميتونم بيام كه آخر وقت باشه؟……………………بایستی با منشی مطب هماهنگ کنید 88713632 امروز هم می توانید ۴ تا ۵ تماس بگیرید
      و اين چند تارو برام بسوزونيد و هزينه اش چقدر ميشه؟………………..بدون رویت نمی توانم هزینه را بگویم احتمالا ۴۰۰ تا ۵۰۰
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید