به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر کدرهگیری؟؟؟ سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    آلت تناسلی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      از بين رفتن نعوظ علل متعددي ميتونه داشته باشد از علل جسماني كه نياز به معاينه و آزمايش خون هست تا علل فكري و رواني. لذا ابتدا بايستي معاينه شده و آزمايش دهيد و در صورت طبيعي بودن بررسي ها مشاوره ي روانشناسي شده و از داروهاي كمكي استفاده كنيد.
  • تصویر کاربر حمید سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر جباری الان مدت دو هفته است درد در ناحیه عضله زیر مثانه دارم . البته بخاطر ورزش فوتبال بوجود اومد . در این مدت دوهفته استراحت کردم .ولی اصلا دردش کم نشد . البته در حالت عادی هیچ دردی ندارد و فقط در هنگام ورزش یا اینکه به همون ناحیه فشار بیاورم درد میگرید . ممنون میشم که راهنمایی کنید .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      توصيه مي كنم معاينه شده و سونوگرافي از مثانه انجام دهيد اگر سونو نرمال باشد و فتق هم نداشته باشيد احتمالا كشيدگي عضله هست كه نياز به استراحت بيشتري دارد
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر سوال من در مورد كرم سيكالفيت هست كه بايد سريع بعد از ليزر استفاده شود يا چند روز بعد براي تسريع بهبود زخم و اينكه اثري نموند
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      به محل ليزر بستگي دارد اگر در نواحي چين دار و مرطوب بدن هست بهتر است با چهار الي پنج روز تاخير كرم سروع شود در ديگر نواحي مي توان از روز اول استفاده كرد.
  • تصویر کاربر Marigolds سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 327 مشاهده پرسش
    سلام دو هفته پيش جلسه اول كرايو رو انجام دادم الان برجستگي ها برگشتن و خارش وحشتناكي دارم اصلا تعدادشون كم نشده حتي دوتا ديگه هم بيرون اومده
    ايا خارش بعد از كرايو طبيعيه؟
    تكرار جلسات كرايو موثر هست يا روش ديگه اي رو شروع كنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      خارش طبيعي است كرايو روش خيلي مناسبي نيست و من ليزر را توصيه مي كنم كه سريع تر و مطمئن تر هست.
  • تصویر کاربر بهرام سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر من از کودکی مشکل تنگی مجرای ادرار داشتم در سن تقریبا ده سالگی عمل لیزر انجام دادم ولی دوباره در سن 23 سالگی این مشکل عود کرد و یه عمل جراحی دیگه داشتم تا 6 ماه به تجویز دکتر سوند میزاشتم ولی بعد از شش ماه باز هم برای من مشکل ساز شده و سوزش ادرار دارم و بعد از ادرار پهلوی چپ من درد میگیرد من ویدیو هایی از شما در مورد بازسازی مجرای ادراری با استفاده از گرافت دهانی دیدم اگر امکانش هست راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      این عکس کیفیت مناسبی ندارد.
      عکس برای چه تاریخی است؟
      آیا قبل یا بعد از این عکس اقدام درمانی هم انجام داده اید؟
      اگر امکانش هست از شرح عمل هایی هم که انجام داده اید عکس بفرست.
      امکانش هست عکس جدیدی که شامل هم RUG و هم VCUG بشود بگیرید؟
      اگر تهران هستید ترجیحا عکس را در رادیولوژی دکتر گلستانها انجام دهید تقاطع بلوار میرداماد و آفریقا
    2. تصویر کاربر بهرام سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      آقای دکتر عکس برای قبل از عمل دوم می باشد اولین عملی که در کودکی داشتم با لیزر بود دومین عملم برای شش ماه پیش هست که باز کردن تنگی به روش آندوسکوپی بود . متاسفانه تنها عکسی که دارم همینه من اصفهانم ولی حضوری حتما مزاحمتون میشم با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      موفق باشید منتظر دیدارتان هستم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید