به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
احسان جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
با سلام
بعد مدتي از ازدواجم مي گذره خانمم اعلام كرده زگيل تناسلي گرفته است و ادعا مي كرد از من گرفته است. آزمايش cpr و سرتولوِژي دادم و تحت نظر متخصص اعلام گرديد كه بيماري ندارم. حالا در ازدواجم دچار مشكل شدم نوع hpv ايشان از نوعي است كه زگيل مي زند و نوع ديگر آن 66 است كه واكسن ندارد. من در روابط جنسي با خانمم مشكل دارم و از لحاظ روحي به دليل بيماري و انتقال احتمالي ( حتي درصد كم احتمالش) اصلا تمايلي ندارم . حتي خانواده هم اعلام كردن فرزندان خانواده اجاه نزديك شدن به ايشان را نداند . ميشه لطفا راهنمايي بفرماييد من رو
خيلي منون ميشم-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
الان دقيقا سوال واضح تان چيست؟ -
احسان پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
ميخواستم ببينم از لحاظ نزديكي و ادامه رابطه ام چه اتفاقي واسم مي افته؟
ايا مي تونم ارتباطاتمو با خانمم ادامه بدم
چون نمي خوام بيماري رو بگيرم -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
بالاخره اگر با همسرتان رابطه ي جنسي داشته باشيد احتمال انتقال ويروس و بيماري هست گرچه صد در صد نيست ولي احتمالش زياد هست. -
احسان پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
ببخشيد اقاي دكتر كه سئوالانت پي پي مي پرسم
باور كنيد يك ماهه درگيرم با اين مشكل
به نظر شما چطو.ر بايد اثبات كنم اين بيماري رو ندارم؟
او ايا مي تونم با تزريق واكسن جلوي انتقال رو بگيرم ؟
ديگه سئوالي ندارم
ممنونم -
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
شيوه اي براي اثبات اين موضوع در مردان وجود ندارد مگر بروز ظاهري زگيل ها.
واكسن فقط بر عليه ٤ نوع از ويروس كه البته مسئول ٩٠ تا ٩٥ درصد انتقال بيماري هستند ايمني ايجاد مي كند يعني نوع ٦، ١١، ١٦ و ١٨. - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام من حدود يك ماه پيش خارش شديدى در ناحيه واژن داشتم و دانه هاى ريزى دو طرف لبه هاى واژنم زده بود كه با مراجعه به دكتر تشخيص دادن زگيل هست و ليزر كردن و ازمايش hpv انجام دادن اما جواب نيومده … اما من با خواندن مطالب سايت هاى مختلف و ديدن اون دانه هاى پرز مانند كه پايه داشت و به طور مرتب زده شده بود احساس ميكنم وستيبولار هست و دوباره خارش و سوزش شروع شده و اون دانه هاى پرز مانند دوباره زده شده … ميخواستم راهنمايى كنيد كه چكار ميتونم كنم … خيلى نگرانم
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اين ضايعات به نظر من وستيبولار پاپيلوماتوز هستند و خارش و سوزش شما ارتباطي به اين ضايعات ندارند.
-
- مجاری ادرار
- دکتر عزیز از شما خواهشندم جواب بدید بنده از روی نادانی چند سالیست که مبتلا شدم یه چند ماهیست که بیضه به بالا میاد یکی از بیضه ها و بعد از ارضا به جاش بر میگرده لطفا خواهش بهم بگید تازه این جوری شدم مدت کوتاهیست
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
بالا رفتن بيضه ها معمولا بدليل تحريك پذير شدن طناب بيضه و اسپاسم عضلات آن هست و بيماري محسوب نمي شود و جاي نگراني هم ندارد.
-
- با سلام.آقای دکتر بنده چندروز پیش مطب تون آمدم که شما برای من این قرص که برای معده است را تجویز کرده اید آیا این قرص ربطی به بیماری من که فرمودید زگیل نیست و نوعی ویروس که بصورت جوش در ناحیه تناسلی است دارد.که عکس نسخه رو خدمتتان میفرستم
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
بله اين قرص با تقويت سيستم ايمني روند بهبودي را تسريع مي كند.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

