به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
اپ پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
باسلام وخسته نباشید چندسالیه به سختی نعوظ دارم ازقرص های متعدد استفاده میکنم ودرواقع کاملا وابسته به قرص هستم بدون اون نمیتونم .40سالمه ولی درجوانی همیشه نعوظ درحد بسیارعالی داشتم دیگه خسته شدم معدمم دیگه به قرصها جواب نمیده علاقه به ارتباط جنسی زیاددارم ولی اون حس قبل رواصلاندارم مدت زیادی هم ازقرص های پرانول والپرازولام استفاده میردم ولی مدتیه مصرف اونهارو خیلی کم کردم ولی تاثیری نداره لطفا کمکم کنید باتشکر-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
آلپرازولام ، عاملي رواني كه بخاطرش اين داروها رو مصرف كرديد، و نيززعوامل جسماني متعدد.
توصيه مي كنم ابتدا با مراجعه به ارولوژيست ارزياب كاملي شويد و اگر بررسي ها نرمال بود با مشاوره ي روانشناسي و ورزش و رژيم مناسب بتدريج بهتر خواهيد شد.
-
- با سلام و عرض ادب بنده سال هاست ک به دلیلی که چند سال پیش بود استرس بهم وارد شد و برام شرطی شد که هرموقع در شرایطی قرار بگیرم ک نتونم برم دستشویی یا تحت فشار روانی باشم تکرر ادرار یا به نحوی باعث فشاری ک منو مجاب به دستشویی رفتن میکنه سالهاست با این داستان دستو پنجه نرم میکنم و الان ک 28 سالمه واقعا برام تعجبه ک چرا نتونستم این معضل رو حل کنم خواهش دارم راهی رو بهم نشون بدین چون هرموقع تحت فشار و استرس قرار میگیرم به این شکل میشم و واقعا تحمل اینکه تو یه شرایطی باشی و نتونی دستشویی بری واقعا سخته
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
توصيه مي كنم با مراجعه به روانشناس ببشر در زمينه كنترل استرس اقدام كنيد با اينحال مي توانيد در زمان هايي كه احتمال استرس هست از داروهايي كه احساس ادرار را كمتر مي كنند مصرف كنيد مثل قرص تولترودين يك يا دو ميلي.
-
- سلام . من 21 سالمه . مجرد هستم . من به مدت طولانی شدید خودارضایی میکردم . یک مدت دیگه ترک کردم . سونوگرافی انجام دادم حجم پروستات 18ml نوشته بود جواب سونوگرافی اندازه عادی ودارای اکوی یکنواخت است. آلت تناسلی ام حالت ورم داره یکم انحنا داره . خودارضایی الان ترک کرده ام. به نظر شما آلت تناسلی ام به حالت عادی برمیگرده؟ و چه مدت طول خواهد کشید؟ اذیت هستم میترسم حتی به پزشک مراجعه کردم. عکس میفرستم نگاه کنید. اگه نیاز هست دارو تجویز کنید. شب هنگام خواب تحریک میشم و ارضا میشم لطفا راهنمایی کنید اذیت هستم
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
ميزان انحنا زياد نيست و نيازي به درمان ندارد. احتلام شبانه در جوانان امري طبيعي است ونياز به درمان ندارد. -
محمدمهدی شنبه ۱۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
رگ کنار آلت تناسلی بیرون زده و تحریک خیلی زیاد شده و در حالت نعوظ بلافاصله ارضا میشم و تصویر نگاه کنین معلومه که آلت حالت ورم داره قبلا اینقدر نبود قبلا حالت عادی قبلاز خودارضایی اینطور نبود -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
علت ورم خودارضايي است و در خيلي از مردان ديده مي شود و نيازي به درمان نيست و فقط با جراحي قابل برطرف شدن هست. -
محمدمهدی یکشنبه ۱۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
من باید جراحی کنم؟ -
محمدمهدی یکشنبه ۱۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
دیگه ترک کردم خودارضایی. میشه بعد از یه مدت خوب بشه برطرف بشه؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
همانطور که خدمتتان عرض کردم نیازی به جراحی یا درمان دیگری نیست و مشکلی هم ایجاد نخواهد کرد. - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام وقتتون بخیر. من زگیل تناسلی ندارم ولی مشابهشه دکتر زیاد رفتم ولی متاسفانه متوجه نشدن که این چیه یکی از عکسای پیج شماوستیبولار پاپیلوماتوز اسمش بود که کاملا شباهت زیادی با بیماری من داشت من خوندم مطالب پیجتون ولی راه درمانی ندیدم اگه بشه منو راهنمایی کنید ممنون میشم
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
بله اين ضايعات وستيبولار پاپيلوماتوز هستند و براحتي با ليزر co2 قابل برطرف شدن هستند.
-
- با سلام و خسته نباشید پیرو پرسش قبلی به تاریخ 95/12/25 با کد رهگیری شماره 98bf228726 جنابعالی چند سوال فرموده بودید که به آنها جواب می دهم. سوال اول این بود که چرا دچار تنگی مجرای ادرار شدم . جواب : دکترم در این خصوص اظهار نظری نکردند ولی با توجه به اینکه بعد از استفاده از ژل شستشوی بانوان در چهار و پنج سال پیش دچار این مشکل شدم من دلیلش را این موضوع می دانم (بدلیل ترشحات زیاد روزانه و بدلیل بوی نامناسب آن قسمت بعضی اوقات در دشتشویی مجبور به استفاده از ژل می شدم شاید نتونستم به میزان کافی آن قسمت را شستشو دهم و همین باعث ایجاد چسبندگی و تنگی مجرای ادرار شد البته این نظر خودم می باشد) 2- سوال دوم هم این بود که چه مدت است دچار تنگی مجرای ادرار هستم که جواب : پنج سالی می شود.3-سول سوم در خصوص داشتن روابط جنسی بود که جواب : من مجردم لذا روابط جنسی هم نداشته ام.4-سول چهارم در خصوص انجام نوار مثانه بود که جواب: خیر نوار مثانه نگرفته ام. مدارک خواسته شده نیز ضمیمه می گردد.آقای دکتر از شما عاجزانه استدعا دارم با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان گذاشته ام بفرمائید مشکلم درمان قطعی دارد یا خیر؟ شما چه راه حلی پیشنهاد می کنید.
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
علائم شما توجیه کننده تنگی مجرا نیست ضمن اینکه هیچ عامل مستعد کننده ای برای بروز تنگی مجرا در سابقه و شرح حال شما وجود ندارد لذا من هنوز قانع نشدم که شما مشکل تنگی مجرای ادراری دارید بویژه اینکه بجز پخش و چند شاخه شدن ادرار شکایت دیگری که بیانگر تنگی باشد مثل زور زدن حین ادرار کردن و عدم تخلیه کامل مثانه یا تکرر و سوزش ادرار ندارید لذا توصیه می کنم توسط همکار دیگری معاینه دقیقی شوید و در صورت امکان تست یورودینامیک (نار مثانه)انجام دهید و توصیه دیگرم فعلا برای کمتر شدن مشکل فعلی استفاده از توالت فرنگی است.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

