به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
ناشناس جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
سلام آقاى دكتر
من مرداد ماه سال ٩٤ دچار ضايعاتى شدم و تشخيص شما زگيل تناسلى بود، هرروز اندازه و تعدادشون زياد ميشد و خارش وحشتناكى داشت. بيوپسى انجام دادم و قبل از اينكه جواب آزمايش بياد در عرض ١ هفته خود به خود از بين رفتن. جواب آزمايش زگيل تناسلى تيپ ١٦ بود.
اون موقع ٢٦ ساله بودم و به پيشنهاد شما واكسن گارداسيل رو هم زدم و ديگه هيچ اثرى از زگيل ها نديدم.
اما شهريور ٩٥ دوباره ضايعاتى ديدم كه البته با زگيل هاى قبلى تفاوت داشت، نسبت به اون زگيل ها اين ها زير پوستى تره، خارش نداره، اون زگيل سطح خشك و زبرى داشتن كه اينها ندارن، و تقريبا بدون تغيير در اندازه و تعدادن.
چند تا درمان خانگى كه فكر ميكردم رو زگيل موثر باشه انجام دادم ولى هيچ تاثيرى نداشت. با عكساى تو اينترنت كه مقايسه ميكنم بيشتر شبيه فوردايس اسپات تا زگيل.
با عرض شرمندگى عكسارو فرستادم، به نظر شما زگيل هستند؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلامً
من هم با شما موافقم كه اين ضايعات زگيل نيست -
ناشناس پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
خدا رو شكر،
پس با توجه به اينكه ١سال و نيم از بر طرف شدن خود به خودى زگيل ها ميگذره، و الان من ٢٨ ساله هستم، ميشه گفت ويروسش از بدنم پاك شده و بعد از ازدواج به همسرم منتقل نميشه؟
و اينكه بعد از ازدواج آزمايش پاپ اسمير ميتونه مشخص كنه كه اين ويروس ١٠٠٪ از بين رفته يا نه؟
و اينكه براى از بين بردن اين ضايعات ميتونم ليزر كنم يا رهاشون كنم؟ -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
ميشه گفت ويروسش از بدنم پاك شده و بعد از ازدواج به همسرم منتقل نميشه؟……در پزشكي هيچ چيز صد در صد نيست ولي احتمال بهبودي كامل در شما خيلي زياد است.
و اينكه بعد از ازدواج آزمايش پاپ اسمير ميتونه مشخص كنه كه اين ويروس ١٠٠٪ از بين رفته يا نه؟……..خير
و اينكه براى از بين بردن اين ضايعات ميتونم ليزر كنم يا رهاشون كنم؟…….نيازي نيست و بهتره كاريش نداشته باشيد. -
ناشناس جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
واقعا ممنونم دكتر
هم به خاطر وقتى كه ميزاريد و هم به خاطر اميد و روحيه اى كه به بيمارانتون ميديد ??? -
دکتر محمد جباری
جمعه ۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
آرزوي سلامتي دارم براي شما موفق باشيد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- من واریکوسل خفیف داشتم.دکتر بعد آزمایش اسپرم یکبار آمپول و قرص نوشت.بعد گفت بیماریت هیچ پیشرفتی نداشته.و نگفت جراحی باید بشی.و بعد از چند ماه یکی از بیضه هام عقب رفته.فکر کنم از بین رفته.حالا هم در ادرار کردن مشکل دارم .با تاخیر میاد.یکجا خالی نمیشه.چکار باید بکنم؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اين علائم اختصاصي بيماري هاي پروستات نيست و در بيماري هاي ديگري هم ديده مي شود لذا اگر علايم زياد و آزار دهنده هست بهتر است با مراجعه حضوري به پزشك بررسي شويد. -
اسماعیل پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
<br>
?مشکل در هنگام شروع ادرار کردن<br>
<br>
?ضعیف شدن جریان ادرار و یا قطع و وصل شدن جریان ادرار<br>
<br>
?قطره قطره آمدن ادرار در بخش پایانی ادرار<br>
<br>
?زور زدن در هنگام ادرار کردن
آقای دکتر من علایم فوق را دارم.آیا اینها نشانه پوستات نیستند؟درمان من چیه با این وضعیت؟ -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
همانطور كه گفتم اين علام در برخي از بيماري هاي ديگه هم ديده مي شود مثل تنگي مجراي ادراري لذا ابتدا بايستي بررسي شويد تا درمان مناسب ارائه شود. - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- یا عرض سلام. جناب دکتر جباری سه سال پیش من به علت سرطان رحم پرتودرمانی(رادیو تراپی) شدم و از پارسال به علت رادیوتراپی دچار تنگی حالب شده ام و از پارسال سه مرتبه دبل جی گذاشتن ولی متاسفانه برطرف نشده است . چند وقت پیش مجبور شدن pcnl انجام بدن. اینجا دکترها میگن نمیشه کلیه رو بیاریم پایینتر چون اون ناحیه رادیوتراپی شده است . آیا راهی دیگری برای درمان تنگی حالب هست؟ آیا میتوان حالب مصنوعی گذاشت؟ کجا این روش را انجام میدهند؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
سلام
در حال حاضر بجز تعويض دوره اي استنت حالب چاره ي ديگري نيست. حالب مصنوعي را در اصفهان زماني دكتر يزداني انجام مي دادند.
-
- سلام خسته نباشید ببخشید من بعد از پوشیدن شلوار راحتی یکی از دوستان احساس خارش کردم بعد از نمیدونم زمانش رو متوجه یک سری برجستگی تقریبا سفید روی آلتم و اطرافش شدم البته به نظرم پاپول مرواریدی باشه بازم گفتم از شما راهنمایی بگیرم
-
حامد پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
من مشهد زندگی میکنم امکان مراجعه به مطب رو ندارم راهنماییم کنید ممنون -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اين ها مولوسكوم هستند يك بيماري ويروسي كه اگر در ناحيه تناسلي بزند معمولا در اثر رابطه ي جنسي ايجاد شده دوره اين بيماري بين ٦ تا ١٢ ماه مي باشد . -
حامد پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
آره چون خونه دانشجویی هستیم احتمالش زیاده میشه واسه درمانش راهنماییم کنین خطر داره یا نه عذر میخوام من نظافت رو اوکی رعایت میکنم ولی این اشتباه پیش اومد از لطفطون ممنونم نگرانم -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
براي درمانش داروهاي متعددي وجود دارد مثل محلول ورومال ولي بهتر است حضورا به پزشك مراجعه كنيد. -
حامد پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
پزشک رفتم ولی عمومی بوده تو ابن شهری که مامورم متوجه نشد ولی من شاید ۴۰ روز دیگه بشه برم مشهد دکتر، شرکت برقم و حق خروخ ندارم میتونم بگم واسم داروش رو از مشهد ارسال کنن اگه لطف کتین راهنماییم کنین و من بتونم اینجا انجام بدم به خدا شرمندتونم . -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
همان محلول ورومال را مي توانيد تهيه و يك شب در ميان تا ٥ نوبت فقط روي ضايعات بزنيد و زماني كه زخم شدند رهايشان كنيد تا بهبود يابند.
توصیه هایی که براي كنترل ضايعات می شود:
• عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
• نخاراندن ناحیه تناسلی
• عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
• عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
• کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
• قطع رابطه جنسی غیر ایمن
• استفاده از کاندوم
• چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
• درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
• تقویت سیستم ایمنی از طریق:
o عدم استفاده از دخانیات و الکل
o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
o ورزش -
حامد پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
دکتر جباری واقعا ممنونم اذیتتون کردم -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
موفق باشيد - نمایش سایر 7 پاسخ
-
- سلام پیرو سوال قبلی راجع به زیافلکس و پاسخ ارسالی شما به شماره پیگری f47lr128290 میخواستم بدونم چه مقدار یا بهتر بگم چند عدد از این آمپول برای درمان لازمه که بگم دوستم از آمریکا برام بیاره ؟ و آمپول فوق همین عکسیه که در ادامه پیامم میفرستم؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
بله همين آمپول هست. ٨ عدد آمپول براي ٤ سيكل درماني
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

