به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر با چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    مشکل نعوظ دارم.در همبستری با همسرم اصلا برانگیختگی ندارم.نعوظ صبحگاهی بعضی از مواقع دارم.در صورت خود ارضای در صورت دیدن فیلم های پورن و بازی کردن با الت نعوظ دارم.به معض رها کردن بازی با الت شل میشود.قرص های سیلندافیل 20 مصرف کردم در ابتدای معاشقه نعوظ دارم اما به محض دراز کشیدن به پشت نعوظ از بین میرود
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      متاسفانه عادت جنسي شما بدليل بي مبالاتي جنسي در زمينه خودارضايي و ديدن فيلم هاي پورنرتغيير كرده است و در واقع شما بيشتر با لمس آلت تناسلي تان و تخيلات جنسي تحريك مي شويد تا يك سكس واقعي و نرمال. شايد ترك مواردي كه گفتم بتواند به بهبود وضعيت شما كمك كند
    2. تصویر کاربر با چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      با تشکر علاوه بر ترک موارد فوق در صورت داشتن معالجه دارویی و یا غیره بفرمایید .همچنین چه مدت لازم هست که به نتیجه برسم.
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      داروهايي مثل سيلدنافيل و تادالافيل تنها داروهاي پيشنهادي است
      نمي توان زمان خاصي را پيش بيني كرد هرچه زمان بيشتري بگذرد شرايط بهتر خواهد شد.
    4. تصویر کاربر با چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      با تشکر.
      اینکه در هنگام نزدیکی اگر انگشت شست و اشاره را در انتهای الت بگیرم التم متورم و نعوظ پیدا میکند.این نشانه بیماری در دستگاه تناسلی نمی باشد .؟به این کار ادامه بدم یا اینکه با مصرف قرص هایی که اشاره کردین کلا دستم را هیج وقت در نزدیکی به انتهای التم نگیرم.
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      با اينكار از تخليه خون و كاهش نعوظ جلوگيري مي كنيد انجام اينكار ايرادي ندارد و بيانگر بيماري نيست
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر نسیم چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 232 مشاهده پرسش
    با سلام،پسرم سه سال و هشت ماهشه،هیدروسل خفیف بیضه سمت چپ داره،دکتر گفته باید عمل بشه،میخواستم بدونم این عمل واجبه؟ اگر عمل نشه چه اتفاقی می افتد
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر حجم هيدروسل در طول شبانه روز ثابت باشد و با گريه و …. حجم آن كم و زياد نشود نياز به درمان نيست ولي اگر حجم هيدروسل در طول شبانه روز كم و زياد مي شود توصيه به درمان مي شود.
  • تصویر کاربر حبیب چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام ببخشید آقای دکتر ، آلت من در حالت نعوظ یک انحنای منظمی به صورت کمان به سمت پایین داره ، حدودا 30 و نهایت تا 45 درجه ، درحالت نعوظ مشکل سفت بودن آلت رو ندارم ، یک عکس خدمتتون میفرستم در حالت نیمه نعوظ ، ولی انحنا در حالت نعوظ هم تقریبا به همین صورت هستش ، و البته در حالت نعوظ آلتم به صورت عمود به بدنم میایسته ولی خب انحنا داره و طوری که میشه بادست فشار وارد کرد و حتی این انحنارو از قسمت میانی آلت به 90 درجه یا بیشتر هم رسوند ، خواستم بدونم درمانی داره ؟ البته وقتی پوست قسمت انتهایی آلت را از قسمت فوقانی یا رویه آلت کمی به سمت شکمم میکشم ، آلتم حالت انحناش ازبین میره ، ولی خب درحالت طبیعی انحنا داره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      در اين عكس كه البته زاويه اش مناسب نيست انحنا قابل توجه نيست. و به نظرم نيازي به درمان نيست.
  • تصویر کاربر عطا سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 241 مشاهده پرسش
    در ادامه سوال w64ni229488 ممنون دكتر از جوابتون. يعني اگه مشكلي برام پيش اومده بود و ويروس تبخال بهم منتقل شده بود طي چند روز علايم پوستي بروز ميكرد؟ و اينكه الان ضايعه پوستي ندارم خيللم راحت باشه؟ حدودا ٣ روز شده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      تا حدود ١٢ روز بعد از در معرض قرار گرفتن به ويروس احتمال بروز علايم هست
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.من 2 تا زگیل رو آلت تناسلیم مشاهدا کردم.اول فکر میکردم یه زگیل معمولیه که تو یه وقت مناسب با لیزر مشکل حل میشه ولی با خوندم مطالب در اینترنت متوجه جدی بودن مشکل شدم.من بعد تعطیلات عید در اولین فرصت خدمتتان حضوری میرسم ولی می خواستم بدونم با دیدن عکس زگیل ، نوع زگیل قابل تشخیصه که خیالم بابت میزان خطرناک بودنش مشخص باشه و اینکه آیا خطری رو متوجه همسرم میکنه یا نه.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      بله اين ضايعات زگيل تناسلي هستند كه غالبا از نوع كم خطر هستند و جاي نگراني نيست ولي حتما درمان را پيگيري كنيد.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید