به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Reza شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من ۲۴ سالم هست و یه بیضه دارم یعنی تونستی در واقع فک کنم تو شکمم هست نمیدونم باید چیکار کنم آیا این عوارض جانی هم داره باید چیکار کنم ممنون میشم ازتون🙏
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام

      بهتر با معاینه یا عکسبرداری مشخص شود که اون یکی بیضه کجا هست یا اصلا هست یا خیر

  • تصویر کاربر کیوان شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 599 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام آقای دکتر
    پدر بنده 64 سال سن دارند، تصویر نتایج سونوگرافی پروستات، کلیه ها و آزمایش پروستات را ارسال نمودم
    با توجه به ارقام بالای کراتنین، اوره و بزرگی پروستات و… لطفا نظرتان را در مورد اینکه آیا مشکلی در کلیه های ایشان وجود دارد و یا پروستات نیاز به عمل دارد اعلام فرمایید.
    ایشان بمدت 9 سال بعلت فشار خون قرص لوزار 25، امیلوپرس 5 و یک قرص ژله ای پروستاباریچ مصرف میکند، در ضمن مشکل تکرر ادرار هم دارند.
    با آرزوی سلامتی برای شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام
      کلیه ها مقداری کم کار شده اند ولی با توجه به نتیجه سونو ارتباطی با بزرگی پروستات ندارد و برای پروستات اگر علائم ادراری ازار دهنده دارند  فقط دارو کافی است و برای کلیه توصیه می کنم با متخصص نفرولوژیست مشورت کنید

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 854 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما
    اقای دکتر من ۲۲ سال سن دارم و پارسال سونو از بیضه هام گرفتم و واریکوسل سمت چپ خفیف تشخیص داده شد
    و ابعاد بیضه راست 22*39
    و ابعاد بیضه چپ 22*42 می باشد
    آقای دکتر ابعاد بیضه ها طبیعیه؟
    مگه نباید بیضه راست بزرگتر باشد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام
      اقای دکتر من ۲۲ سال سن دارم و پارسال سونو از بیضه هام گرفتم و واریکوسل سمت چپ خفیف تشخیص داده شد
      و ابعاد بیضه راست 22*39
      و ابعاد بیضه چپ 22*42 می باشد
      آقای دکتر ابعاد بیضه ها طبیعیه؟…………………….بله
      مگه نباید بیضه راست بزرگتر باشد ؟……………………خیر چنین چیزی صحیح نیست که راست بزرگتره

  • تصویر کاربر وهاب شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 721 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده 47 ساله مشکل نعوظ و زود انزالی دارم تمایل جنسی بالایی دارم مشکل بیماری زمینه ای هم ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید همه روش ها رو هم امتحان کردم افاقه نکرد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام
      دقیقا چه روش ها و داروهایی را استفاده کردید

  • تصویر کاربر کیا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 619 مشاهده پرسش
    سلام
    اوایل بهمن ماه من عمل فیستول مقعد انجام دادم. قبل عمل در ناحیه بین مقعد و بیضه احساس تورم و سوزش داشتم. بعد از عمل این علایم رفع شدن. اما الان بعد از ۳ ماه که از عملم گذشته مجددا همان علایم سوزش و درد رو دارم. این علایم به التهاب پروستات مربوط میشن یا فیستول مقعد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام

      با توجه به اینکه بعد از عمل رفع شده به نظر میاد به فیستول مرتبط باشد

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید