به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر شهریار سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    سلام ودرود جناب دکتر دوعدد زائده برورویه تنه التم هست که قبلا شما گفتید زگیل نیست با عرض شرمندگی میخاستم ببینم با توجه به عکسهایه جدید که واستون ارسال کردم بیماری خاصی هست نیاز به درمان دارد یا نه زائده ها درکنار انگشته شصتم بر رویه تنه التم هست با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام با توجه به اینکه کیفیت عکس مناسب و واضح نیست لذا نمی توانم قضاوتی داشته باشم.

  • تصویر کاربر ابوالفضل سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    من آلت تناسلیم 9 نیمه
    میخوام 12
    13 بشه
    15 سالم هم است
    لطفا یه پیشنهادی بهم بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      درمانی برای افزایش سایز آلت نیست

  • تصویر کاربر narsis سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    باسلام. اقای دکتر میخواستم بدونم آیا واکسنی که برای زگیل تناسلی استفاده میشه در سن بالای 30سال هم موثر هست؟البته برای کسی که رابطه جنسی ه غیر دخولی داشته
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      واکسن گارداسیل تا 45 سال توصیه می شود

  • تصویر کاربر Nadia سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام
    اگه سوزن الوده به ویروس وارد دست شود باعث انتقال ویروس می شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر

    2. تصویر کاربر Nadia سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      ممنون
      اخه گفتم شاید زخمی چیزی توی دهان و اطراف ناحیه تناسلی باشه بعد با این دست خودمونو بشوریم یا اب توی دهنمون بزنیم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      خیر اینگونه منتقل نمیشه

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نصر سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 332 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد
    اقاي دكتر من به دو نوع پرخطر مبتلا شدم ليزر كردم و جواب پاپ اسمير منفي و خوب بود. هر چند وقت يكبار بايد پاپ اسنير بدم و ايا كولپوسكوپي نياز هست الان ؟؟؟ ايا از طريق بزاق دهان اين ويروس منتقل ميشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      با سلام و خسته نباشيد
      اقاي دكتر من به دو نوع پرخطر مبتلا شدم ليزر كردم و جواب پاپ اسمير منفي و خوب بود. هر چند وقت يكبار بايد پاپ اسنير بدم؟…………………….سالانه

      و ايا كولپوسكوپي نياز هست الان ؟؟؟……………………..اگر نوع 16 و 18 داشتید بله لازمه یا اگر پاپ اسمیر غیر طبیعی باشد

      ايا از طريق بزاق دهان اين ويروس منتقل ميشه؟…………………….در سکس دهانی ممکنه ولی روابط معمولی خیر

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید