به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Nadia یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    نظرتون راجعبه متنی که میفرستم چی هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اگر منظورتان شیوه  انتقال هست با این حساب کسی نیست که این بیماری را نداشته باشد من موافق این مطالبی که در مورد نحوه ی انتقال ویروس گفته نیستم

  • تصویر کاربر Alhh یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 553 مشاهده پرسش
    سلام و احترام
    پس از انجام سونو گرافی مشخص شد من واریکوسل استوپ تایپ دارم
    ضمنا کمی حس سنگینی و درد در بیضه چپ دارم که تا سمت چپ شکمم تیر میکشد
    اگر امکان داره راجع به این نوع واریکوسل توضیحاتی بدین تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      فکر کنم شما باید توضیح بدهید این توضیحاتی است که همکاران رادیولوژیست می گویند و در اورولوژیست ها این اصطلاح بکار نمی رود

  • تصویر کاربر ardalan یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    سلام، من ٢٦ سالمه، من ميل جنسيم زياده و هميشه با خود ارضايي رفع ميشه اما دفعاتي كه سكس داشتم دچار اختلال نعوظ شدم، التم سفت ميشه اما هنگام دخول شل ميشه، سكس سالم هم داشتم به كمك سيدنافيلد، اما اعتماد به نفسمو گرفته، راهنمايي بكنيد، من سيگاري نيستم، دارويي مصرف نميكنم، ورزشكار هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      به نظر من بخاطر خودارضایی های زیادی است که داشته اید و با ترک کاملش بتدریج ممکنه بهتر شود و مشاوره سکسولوژیست

  • تصویر کاربر امین یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 382 مشاهده پرسش
    سلام. آیا مصرف قرص داپوکستین عوارض دارد آیا مصرف این قرص ضرر دارد ? یه راه بهتری برای زود انزالی سراغ دارید. ?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      . آیا مصرف قرص داپوکستین عوارض دارد آیا مصرف این قرص ضرر دارد ?………………………عوارض جدی و نگران کننده ندارد

      یه راه بهتری برای زود انزالی سراغ دارید. ?…………………..بیحس ننده های موضعی

  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 361 مشاهده پرسش
    سلام من 14 سال دارم اما جدیدا احساس میکنم که بیضه سمت راستم هیچ تکونی نمیخوره و حرکت نمیکنه اما بیضه سمت چپم عادی هستش مشکل چیه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      مگه جنینه که باید تکون بخورد؟!!!!……….

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید