به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
محمدعلی یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 337 مشاهده پرسش
سلام
من دوران بلوغ رو گذروندم ولی سایز الت تناسلی ام در حالت نعوظ 9 سانت میشه و خوابیده اش خیلی کوچیکه و وقتی شل هست هم کوچیکه
راه حلی هست؟
نمیخوام شمارمو بدم کلا هیچ جا راحت نیستم شمارمو بدم پس ممنون میشم ایمیل کنین
\@gmail.com-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
راهی برای افزایش سایز نیست
-
- سلام خسته نباشید من بیضه راستم یه چند روزی هست تیر میکشه دلیلش چی میتونه باشه
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
-
- سلام خسته نباشيد
من در بيرون ناحيه تناسلي ي زگيل كوچك دارم دكتر گفت يخ گذاري كن
ولي داخل مقعد تعدادش زياده دوماه هست متوجه شدم اوايل مقعد كم بود الان زيادتر شده
دكتر ميگه اول برو نوع ويروس اينا مشخص كن البته عكس واستون ارسال كردم لطفا بگيد چيكار كنم
پاپ اسمير دادم و منتظر جوابم
رابطه جنسي مقعدي داشتم ولي طرفم هيچ علايمي روي التش نداشت
الان اون بايد چ ازمايشي بده ك متوجه بشه داره يا نه
وقتي زگيل نداشت روي التش مشكلش چي ميتونه باشه؟ تا ايشون هم درمان بشن
خيلي ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
درمان و نمونه برداری را همزمان می توان انجام داد
خیلی از افراد تظاهر بیرونی ندارند و دارای ویروس بصورت نهفته و بدون بروز زگیل را دارند لذا وقتی شما دارید یعنی ایشان هم مبتلا هستند و نیازی به آزمایش نیست
-
Fatii دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
الان اينا ك ارسال كردم زگيل هستند؟
بايد چيكاركنم؟ -
Fatii دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام ممنون از پاسخگوييتون
عكسي ك ارسال كردم واستون زگيل هستند؟
بايد چيكار كنم؟؟ -
Fatii دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام ممنون ازپاسخگوييتون
عكسايي ك ارسال كردم زگيل بودن؟؟
بايد چيكاركنم واس دلخل مقعد و خارج واژن؟؟
ايشون بايد چيكاركنن واس درمانشون؟؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
عکس ها کیفیت خیلی بالایی ندارند ولی به نظر میرسد زگیل باشند
- نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر. چند ماهی هست که دور سر آلتم لکه های روشن ایجاد شده. ولی هیچگونه خارش. سوزش یا دردی ندارم. فقط در تماس با دست احساس خشکی میکنم. مدتی همسرم به خاطر مصرف قرصهای کورتنی واژن خشک داشت و در سکس احساس کردم پوستم آسیب دیده. ولی خواستم مطمئن بشم که مشکل خاصی نیست. خواستم نظرتون رو بپرسم. چندتا عکس فرستادم
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام این ضایعات لیکن پلان هست . لیکن پلان یک بیماری التهابی نسبتاً شایع پوستی است و منشا آن خودایمنی است. یعنی سیستم ایمنی بدن در طی این بیماری علیه بخشهای طبیعی پوست خود فرد فعال میشوند.علت اصلی آن تاکنون ناشناخته باقیمانده است. این بیماری مسری نیست، یعنی از شخصی به شخص دیگر انتقال نمییابد ولی استرس میتواند این بیماری را بدتر کند. لیکن پلان یک بیماری مزمن است اما در بسیاری از موارد طی دو سال کاملاً از بین میرود. در درمان این بیماری معمولاً از پمادهای موضعی کورتونی مثل کرم فلوئوسینولون استفاده میشود. هر شب به مدت یک ماه کرم را فقط روی نواحی مبتلا بزنید و اگر کامل برطرف نشد ماه دوم بصورت یک شب درمیان از کرم استفاده کنید. در حد امکان سعی کنید کرم به پوست سالم اطراف ضایعات برخورد نکند.
-
- سلام دکتر میخواستم ببینم این عکسی که میفرستم چیزی که در دهانه مجرای ادرار هست آیا زگیل هست ؟ بعد از دو سه روز کوچک شد! در ضمن دکتر من چند وقت پیش عفونت کلامیدیا گرفتم و دارو مصرف کردم ولی بعد از چند وقت برمیگرده و التهاب مجرا هم بیشتر اوقات دارم.آیا این التهاب مجرا و عفونت کلامیدیا خطرناک برای نازایی نیست؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۷ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
زگیل نیست
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

