به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر dost شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من 2 سال پیش دچار زیگل تناسلی شدم. و درمان کردم
    تمام مراعات های لازم که باید انجام بشه برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن انجام دادم
    چه جوریه می تونم بفهمه که هنوز ویروس تو بدن من هست یا نه؟
    من تمام سوالات شما رو در این مورد خوندم و یکی از جواب ها این بود که احتمال اینکه بعد 2سال ویروس از بدن خارج بشه هم هست.
    ممنون از راهنماییتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر نیلوفر شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر،من زائده ای در ناحیه تناسلیم مشاهده کردم و به دکتر متخصص زنان برا معاینه مراجعه کردم ایشون گفتن که زگیل تناسلی نیس،از طرفی شوهرمم چنتا دونه ریز در ناحیه تناسلیش دید که برا معاینه رفت و پزشک بهش گفت مولسکوم داری،دارو گرفت و الان رو به بهبودی است،خواستم ببینم خودم چطور مطمعن بشم که زگیل دارم یانه؟به متخصص دیگه ای مراجعه کنم؟ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدي شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير
    يه دونه اي زيربيضه سمت چپمه بعضي اوقات درازميكشم درد ميكنه ميشه راهنماييم كنين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر ایمان شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 220 مشاهده پرسش
    سلام میشه آلت تناسلیمو جراحی کنم بزرگ کنم؟ متاهل هستم و تو رابطمون تاثیر داره. در ضمن زود انزالی هم دارم. برام سخته
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
      https://drjabbari.com/1954
  • تصویر کاربر مانى شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    من ٣٢ سال سنمه در ٢٦ سالگى از كيست كليه ام با خبر شدم كه حدود ٢٦ ميلى متر بود الان ٤٤ ميلى متره و دكتر ميگويند چون دائم در حال رشده بايد عمل بشه و نوع كيست ام بوزنياك ٢ مى باشد. خواستم ببينم تشخيص درسته يا به دكترهاى ديگه هم مراجعه كنم؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۵ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید