به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر رسول یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 230 مشاهده پرسش
    سلام چند روزی هست که متوجه زخم در داخل الت خودم شدم که این زخم باعث شده تند تند دستشویی برم درضمن یکم هم سوزش ادرار دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

  • تصویر کاربر جلال سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    سلام من روی ساق پام یه حساسیت پوستی ایجاد شده و خوارش داره وهمین باعث شده کمی زخم بشه مدتی هست 2ابان یه تیغ کاتر مالیده شد به اون قسمت بعد همون لحظه متوجه شدم یه کارگر دستشو روز قبل با اون بریده بوده وخونی شده بود حالا خیلی استرس دارم که امکان داره اگه اون یا کسای دیگه که اونجا هستن دچار hivبوده باشن واز این راه به من وارد شده باشه قبل از این موضوع کمی حالت سرما خوردگی داشتم ولی از وقتی علائم hivرو خوندم همش فکر میکنم گرفتم دکتر بهم گفته از شدت استرس وفکر این حالتارو دارم لطفا راهنماییم کنید ایا من امکان داره دچار این بیماری شده باشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر

  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید عکسی که فرستادم تبخاله یا زگیل اگر نیس چیه و باید چیکار کنم. و اگر هس فرقشون چیه
    لطفا کمک کنید توروخدا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      به نظرم هیچکدام نیستند

  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام چند وقت که بین انتهای آلتم و خط وسط بیضه دونه ایی زده برآمدگی روی پوست ندارد عمقی می باشد رنگ اون شیری مایل به خامه یی میباشد در صودت تماس باهر چیزی درد آور می باشد احتمال عوارض لدوکویین می باشد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.

  • تصویر کاربر امير یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر چند وقتي هست بيضه راستم تير ميكشه به سمت پهلوي راستم هيچ علائمي از نظر باد كردن نابالانس بودن ندارم و هميشه هم اينجوري نيستم هرزگاهي تير ميكشه شايد دوهفته يكبار يكي دو روز اينجوري هستم و چند وقتي هم هست زود ارضاء شدم خيلي ميترسم و هنگام نزديكي شق بودن كامل رو ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید