به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر یکشنبه ۳ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    سلام 42سال دارم دوساله سوزش ادراروتکرردارم حجم پروستات 33بودوپی اس آ25بودوبامصرف آنتی بیوتیک ورقص فینوپروست5 تامسولوسین حجم شد36وپی اس آشد2وبازم سوزش وتکررقطع نشد الان حجم پروستات 56وپی اس آ3شده و اول ادراربصورت ایستاده دوشاخ میادوفشارادرارهم زیاد نیست وهردفعه ادرار200الی 300سی سی میادوبیشتدمواقعه احساس رفتن به دستشویی دارم و گاهی مواقعه درددرمثانه ودرددرکشاله ران چپ دردنشیمنگاه وهردکتری رفتم میگن التهاب مزمن هست یعنی اینقدرمیبره حجم رابالادیگه موندم چکارکنم موقعه نشستن خیلی فشارادرارکم دوشاخه بیشتری ادرارمیادوموقعه سکس جدیدآسوزش دارم وخیلی منی کم شده وبدسکس هم احساس ادرارکردن دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      به نظر التهاب و عفونت مزمن پروستات دارید و درمانش سخت هست من ترازوسین 2 میلی را روزی دو عدد توصیه می کنم و یک دوره طولانی کوتریموکسازول و سلکسیب

  • تصویر کاربر Ma پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 221 مشاهده پرسش
    سلام دکتر‌خواهش میکنم که جواب بدین چند روزه استرس اینو دارم که زگیل تناسلی داشته باشم آیا رویه بدن من زگیلی مشاهده میشه؟و‌اینکه این دانه های روی زبونم زگیل هستند؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      دکتر‌خواهش میکنم که جواب بدین چند روزه استرس اینو دارم که زگیل تناسلی داشته باشم آیا رویه بدن من زگیلی مشاهده میشه؟…………………..خیر

      و‌اینکه این دانه های روی زبونم زگیل هستند؟؟…………………….خیر

  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر..من 17سالمه مدتی میشد که سوزش ادرا گرفته بودم..اولش تب با تب شروع شد..بعدش دوباری پیش اومد که در آخر ادرارم خون بود..وقتی ادرار میکردم.قسمت مثانه از تو میسوخت..شنیدم که افونت مثانه گرفتم..بعد دوتا اموکسیسیلین خوردم خوب شدم..ولی الان باز خیلی کم سوزش ادرار دارم..آیا هنوز عفونت در بدن من هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      توصیه می کنم هم آزمایش ادرار بدهید و هم سونوگرافی از کلیه و مثانه و پروستات

  • تصویر کاربر سیروس پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید چند سالی هست ی جوش مانندی اندازه ی نخود به رنگ سفید(تجمع چربی) روی کیسه بیضه دارم. درد نداره .
    خطرناک میتونه باشه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      احتمالا کیست اپیدرموئید هست و خطری ندارد

  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر…پارسال تو مدرسه بیضم ضربه خورد الان که شارش میدم یه ذره درد میکنه..آیا این نشانه ی بدیه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلاک

      خیر نشانه ی بدی نیست

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید