به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر golgolb پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام من بیضه هام از کودکی رشد نکرده اندیعنی از حدود یک سانت بیشتر رشد نکرده تشخیص هیپوگنادیسم دادند هورمون و تستوسترون مصرف کردم اما اندازه بیضه ها اصلا تغییر نکرد ایا راهی برای درمان وجود دارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر متاسفانه راهی وجود ندارد

  • تصویر کاربر امیررضا پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشی من پیچ اش درد در بیضه ها بخصوص بیضه سمت راست دارم یک موقع بی درد هست باز دوباره درد دارد دو روز هست درد دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.

  • تصویر کاربر محسن پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من 30 ساله هستم حدود سه سال پیش متوجه شدم که همانژیوم در قسمت خروجی ادرار وجود داره که با انجام سیستوسکوپی مشخص شد فقط همون یک دونه هست و عفونت هم داشت که اون برطرف شد. الان هنوز برخی اوقات اون احساس تورم و سوزش و اذیت ناشی از همانژیوم مجدد بر می گرده و بهتر میشه. با توجه به اینکه تا به حال خونریزی از همانژیوم نداشته به نظر شما نیاز به اقدام درمانی هست یا باید تحمل کرد. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      به نظر من نیاز به اقدام درمانی ندارید

  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 361 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من ۲۸ سالمه و تقریبا ۷ ساله ک ادرار و منی خونی هستش تو این ۷ سال دو بار سیستسکپی کردم دکترا میگن التهاب شدید دارم قرص جمی فلوکساسین.ترازوسین.تاوانکس.دیکلوفناک. کوتریموکسازول بغیر از امپولایی ک زدم همه این دورهای قرص رو گذروندم ولی هنوز خوب نشدم. بنظر شما چیکار باید کرد؟ اصن امکانش هست خوب بشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      ام آر آی لگن و ام آر اس پروستات انجام دید شاید علتش مشخص بشه و بتوان کاری کرد 

  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    سلام من 29 سالم در کمتر از 30 ثانیه ارضاع میشم و طول التم د زمان شل بودن 4 cmو در زمان شق بودن 13cm میخواستم بدون برای زود انزالیم چیکار کنم مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      زودانزالی درمان قطعی و دائمی ندارد و فقط با داروها می توان آن را کنترل کرد یعنی وقتی که دارو استفاده می کنید مدت زمان وقوع انزال را طولانی کرد اما نمی توان این بیماری را تا آخر عمر ریشه کن کرد. مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت مصرف دائمی و روزانه یک عدد یا استفاده بصورت 6 ساعت قبل از نزدیکی)، یا قرص داپوکستین 30 یا 60 میلی گرمی 1 تا 3 ساعت قبل از نزدیکی. بدیهی است تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود. اسپری لیدوکائین 10 درصد یا کرم زایلا-پی داروهای موضعی برای کنترل زودانزالی هستند 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید. اگر با زدن بیحس کننده ی موضعی آلت نعوظ و سفتی خود را از دست می دهد می توانید از نصف قرص سیلدنافیل 50 میلی یک ساعت قبل از رابطه نیز استفاده کنید. از قرص ترامادول هم یک ساعت قبل از رابطه می توان استفاده کرد ولی استفاده از این قرص خطر اعتیاد در آینده را دارد و بهتر است به عنوان آخرین روش و در صورت عدم پاسخ به دیگر روش های درمانی مورد استفاده قرار گیرد.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید