به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ارزو چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    همسرم سه بار ازمایش اسپرم دادن تعداد چهل میلیون اما تحرک کلاس ای صفر بود کلا، بی تحرک هشتاد درصد، سه دوره سه ماهه دارو خوردن و هیییچ تاثیری نداشت واریکوسل دو میلی چپ دارن، ایا نیاز به عمل دارن؟ بعد عمل امکان بهتر شدن شرایط اسپرم و باروری هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سالام

      اگر در معاینه واریکوسل مشهود باشد نیاز به عمل دارند در غیر اینصورت خیر

  • تصویر کاربر آروین چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    با سلام من مقداری اطراف آلت تناسلی خود چربی دارم که مقداری اذیت کنندست و آلت تناسلی بنده مقداری کوچک است
    برا بزرگ کردنش یک راه درمان قطعی چی میتونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اگر واقعا چربی ها زیاد باشد میشه با جراحی چربی ها را برداشت و پوست را عقب کشید

  • تصویر کاربر ابوالفضل چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    سلام امیدوارم دلتون خوش تنتون سلامت باشه با عرض پوزش میخواستم بدونم چطور میتونم زود انزالی درمان کنم ب غیر از استفاده از اسپری و قرص و کرم واقعا دیگ حساس شدم چون سریع ارضا میشم دوس دارم حداقل تا ی ربع طول بکشه بعد ارضا بشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اگر دارو نمی خواهید ورزش های کگل انجام دهید ممکن است تا حدی بعد از چند ماه موثر باشد

  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    دکتر خسته نباشید من چند شب پیش مراجعه کردم مطبتون معاینه کردین مشکلی نبود گفتین جای ختنه هست
    ولی من یادم رفت روی بیضه یک ضایعه هست نشون بدم مشکوک به زیگیل هست عکسش میفرستم نیاز هست بازم بیام برای معاینه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      زگیل نیست و نیازی به معاینه مجدد نیست

  • تصویر کاربر یدالله چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
    باسلام… من درماه سوم بارداری هستم و مبتلا ب تبخال تناسلی شدم و اولین بار است. ب پزشک مراجعه کردم و پماد آسیکلویر ب من دادن. آیا امکان انتقال ب جنین وجود دارد یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی استرس دارم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      برای پرهیز از انتقال فقط ایمان باید سزارین باشد

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید