به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
یودا شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
حدود یک سال پیش با تب و لرز،و تورم لنف های اطراف کشاله ران و متورم شدن اطراف آلت به دکتر ارولوژی رفتم تشخیص لنفانژيت دادن و با مصرف انتی بیوتیک خوب شدم.الان دوباره اینجوری شدم.آيا نیاز به سونو هست؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
هم سونو نیاز هست و هم احتمالا بعدش آنتی بیوتیک
-
- سلام من تلخال تناسلی زده بودم بهم قرص وبرابکس ۵۰۰ دادن ۳۰ عدد بعدش خوب شدم یعنی خیلی شدید نبود ولی دوباره بعد از پریودم دارم مثل قبل میشم..این قرص رادوباره بخورم؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بله ولی 5 روز کافیه
-
- سلام من مدتیه که سر التم کمی درد میکنه .وقتی که داره بزرگ میشه التم در ناحیه سر التم احساس درد میکنم دلیل ان چیست ؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
-
- با عرض سلام و خسته نباشید.
چگونه بفهمم میزان منی داخل بیضه ها در حالت استاندارد قرار دارد.بدون استفاده از ازمایشگاه-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
فقط با آزمایش میشه متوجه شد
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشی..من از کودکی وقتی ختنه شدم یادمه خیلی درد داشت گریه کردم بعد از ختنه .یه پوست یا گوشت اضافه چسپیده به تنه آلتم مشیه درمانش کرد؟! بعد این پوست یا گوشته خطرناکه یا نه؟!
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بله میشه درمانش کرد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

