به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
Mahi یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
سلام
من تازه نامزد کردم دو بار رابطه بدون دخول داشتیم
الان دوماهه دو زایده گوشتی کوچیک تو ناحیه داخلی لب های واژنم به وجود اومده همسرم هیچ گونه زایده در ناحیه تناسلیش نداره نمیدونم این دوتا که حالت گوشت اضافه مانند داره چیه….هیچ گونه سوزش و خارش هم ندارم و هنگام شست و شو اتفاقی متوجه این زایده ها شدم که تعدادش دوعدد خیلی کوچیک هست توروخدا سریع جوابمو بدید من خیلی نگرانم.-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- سلام.خانمی 68 ساله سنگ 20 میلی متری در کلیه سمت چب (لگنچه)دارند.بدون درد.اقدام به سنگ شکنی برون اندامی کردن.درحین سنگ شکنی درد داشتند اما بعد سنگ شکنی با گذشت 12 ساعت هنوز درد ندارند.احتمال شکستن سنگ و دفع آن درصورتی که هیچگونه علایمی نداشتند وجود دارد ؟ دکترشون رادیولوژی را برای 15 روز دیگر عنوان کردند.لطفا راهنمایی کنید.تشکر ازشما.
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
دفع سنگ معمولا با درد همراه هست با اينحال اگر خيلي خرد شده باشد احتمال دفع بخشي از آن بدون درد هم مي باشد من هم پيگيري دو هفته بعد را توصيه مي كنم
-
- با سلام و قدر دانی از زحمات شما.
مدت طولانی هست که با درد بیضه چپ مواجه هستم. با لمس بیضه چپ در قسمت پشت و بالای ان یه توده به اندازه نخود حس میکنم که بسیار با لمس دردناک میشه. میخوام بدونم مشکلم چیه.
بنده واریکسل گرید 3 هم دارم که درمان نکردم.-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
درد بيضه و توده اي كه لمس كرديد علل متعددي مي تواند داشته باشد لذا توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- یکماه از ابتلای من به تبخال تناسلی گذشته
1-تبخال تناسلی واکسن دارد؟
2-آزمایش ویروس هرپس یا تست پاپ اسمیر لازم است؟
مجرد هستم.اولین شریک جنسیم بوده-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
تبخال تناسلي واكسن ندارد
در صورت قطعي بودن تشخيص نيازي به آزمايش خون بابت اين قضيه نيست گرچه بررسي از نظز ايدز و ….. نياز هست. پاپ اسمير براي تبخال تناسلي نياز نيست
-
- سلام.بعد از ادرارکه همیشه کامل مجاری ادرار را تخلیه میکنم و بلند میشم . بعدش قطرات کوچک ادرار را مشاهده میکنم که باعث ناراحتی و عصبی شدنم میشود. و حس میکنم بدنم طاهر نشده است وبا دستمال کاغذی پاکش میکنم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصيه مي كنم استبرا و نيز ورزش تقويت عضلات كف لگن را انجام دهيد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

