به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
طارق جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 521 مشاهده پرسش
سلامً اقاي دكتر من بعد أز يك شب تب و لرز شديد و استخون درد و درد در قسمت زير شكم ، متوجه ورم در نزديكي آلت تناسلي قسمت چپ همراه با قرمز شدن اون قسمت شدم و شب دوم هم تب كردم ك فرداش به اضافه مشكل قبلي آلت تناسلي هم ورم كرد . تشخيص خودم عفونت مثانه بوده .در حال حاضر هم سفكسيم٤٠٠ مصرف ميكنم.ممنون ميشم اگر درمان ديگه اي باشه اطلاع رساني كنيد-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اگر تب و ديگر علايم با هين دارو در حال فروكش كردن است نياز به داري ديگري نيست
-
- آیا استفاده از پماد آسیکلویر بر روی زخم که اشتباهأ تبخال تصور شده عوارض جانبی دارد؟
آیا ورود این پماد به داخل واژن مضر یا خطرناک است؟
با تشکر-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
غالبا اتفاقي رخ نمي دهد و عارضه ي جدي ندارد
-
- با سلام. خانم متاهل ۲۷ ساله هستم، ده روز بعد از ازدواجم مبتلا به تبخال تناسلی شدم که متاسفانه نمیدانستم تبخال هست و با استفاده پماد ویتامین آ برای رفع خشکی و درد ناحیه تناسلی باعث بیشتر شدن و پخش تبخال در منطقه بیشتری شدم، حدود یک هفته مبتلا بودم که با استفاده قرص و پماد آسیکلویر درمان شدم، الان بعد از۶ ماه باز هم دچار این بیماری دردناک شده ام، دوروز است که مبتلا شدم و امروز مصرف همان قرص و پماد آسیکلویر را خودسرانه شروع کرده ام، میخواستم لطفا بگویید علت ابتلا به این بیماری چیست و آیا عفونت زنانه میتواند باعث این بیماری شود؟ چگونه پیشگیری کنم؟ و واکسن تبخال را از کجا میتوانم تهیه کنم؟ آیا برای من این واکسن را توصیه میکنید؟ استفاده از این واکسن در زمان بارداری عوارضی بر جنین دارد؟ لطفا لطفا زودتر جواب بدهید ممنونم.
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
تبخال تناسلي واكسن ندارد و هر از چندگاهي رخ مي دهد و آسيكلووير دوره ي بيماري را كوتاه مي كند
-
- باسلام واحترام: جناب دکتر اینجانب متولد 1351 ومتاهل دارای یک فرزند15ساله مدتی ست دچار بی میلی وناتوان جنسی شده ام آلتم راست نمیشود ودر هنگام نزدیکی هم حالتش نیمه سفت است وپس از چند بار کوتاه آمد ورفت سریعا به انزال میرسم ومنی هم حالت پرش ندارد ئ کم مایع هم هست احساس میکنم بیضه هایم کوچک وآلتم باریکتر شده است وبعضی وقتها هم درد در بیضه هایم احساس میکنم خیلی عصبی وپرخاشگر شده ام.ممنون میشم من را راهنمایی بفرمایید.
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- سلام اقی دکتر وقتتون بخیر ..من 21 سالمه طول التم در حالت معمول 5 سانت و در حالت نعوظ 11 سانت به نظر شما مشکلی نداره …البته من یه مقدار اضاف وزنم دارم….خودم فک میکنم کوچیکه..ممنون میشم کمکم کنین
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اين سايز نرمال است و با كاهش وزن بهتر هم مي شود
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

