به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ح یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    باسلام من 38 سال سن دارم دو روزه احساس میکنم در ناحیه نوک آلت بعد یا قبل از ادرار، سوزش که نه ولی احساسی شبیه به اینکه هواسم همیشه متوجه ان قسمت است ، رخ می دهد . آزمایش عفونت و سنگ انجام دادم که نداشتم . سوزش و تکرر ادرار ندارم . ضمنا در قسمت پایین کمر هم هنگام بلند شدن کمی درد خفیف دارم . خواهشمند است راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      گاه التهاب نا مشخص سر آلت اينحالت را ميدهد و از همان كمرتان هم مي تواند باشد در هر حال چيز مهمي به نظر نميرسد
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    سلام .
    حدود دوماه پیش با حالت تهوع از خواب بیدارشدم واطراف آلتم وآلتم کلا بی حس شده بود،
    بعد دو روز به متخصص مراجعه کردم ولی بهم گفت که احساس کذبه ،
    بار دوم رفتم گفت از اعصابه ،
    ولی بعداز گذشت دوماه هنوز خوب نشدم ،
    و آلتم دیگه راست نمشه ،
    میشه راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من با روانپزشك مشورت كنيد
  • تصویر کاربر قادر یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    با سلام ناتوانی جنسی دارم ، دیابتی هستم و هیچ داروی خوراکی جواب نمی دهد.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      سونوگرافي كالرداپلر از عروق آلت بگيريد
  • تصویر کاربر رضابابایی یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر چند ماهی میشه برای بارداری اقدام کردیم به نتیجه نرسیدیم الان دو هفته میشه در ناحیه بیضه سمت راست درد دارم و زیر شکم ورم داره ضمناً آزمایش اسپرم و سونو گرافی رو براتون میفرستم دکت بهم گفت حرکت اسپرم کنده و مستعد واریکوسلم لطفاً راهنمایی کنید چون از شهرستان مزاحم میشم و دکترای خوبی تو شهر نداریم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر كامران یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    عرض ادب.من پارسال دانه خيلى ريزى روى الت ايجاد شد و توسط كرايو از بين بردم (٢ مرحله ايجاد شد) ازون به بعد ديگه هيچ زگيلى ايجاد نشده.آيا كلا بيمار نيستم و ميتونم از گارداسيل اسفلده كنم تاثير كنه يا خير؟!!! ممممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر زير ٢٦ سال هستيد در هر صورت واكسن بزنيد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید