به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
کیان جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
با سلام ، اقای دکتر …. لطفا منو راهنمایی کنین …کسی جوابمو نداده .. من ۲۳ سال دارم و چند سال است که خود ارضایی میکردم ، بخاطر خودم وایندم و سرنوشتم ۱ ماه پیش جدی ترک کردم تا حال … میخواستم بپرسم ایا برای سربازی و معایناتش مشکلی برام پیش نمیاد..?. خیلی دلشوره دارم که تو سربازی یا معاینات استخدامی برام مشکل پیش بیاد….با تشکر فراوان-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
خود ارضايي در معاينه قابل تشخيص نيست
-
- سلام و عرض ادب.
پسری 26 ساله هستم. در بیشتر عکس ها میبینم که آلت تناسلی افراد در هنگام نعوظ به سمت بالا میره ولی مال من در حالت نعوظ یخورده به سمت پایینه. در بهترین حالت با بدنم زاویه 90 درجه داره. ایا ممکنه مشکلی برام پیش بیاد. خیلی دوس دارم آلت تناسلی من هم مثل بقیه رو به بالا باشه. راه درمانش چیه؟ آیا درمان دارویی داره؟
در ضمن خود آلت تناسلیم هم یخورده ولی نه زیاد به سمت پایین قوس داره. دوس دارم به سمت بالا قوس داشته باشه. ایا این مورد هم ممکنه مشکلی برام بوحود بیاره؟ راه درمانش چیه؟
لازمه بگم که خود ارضایی هم میکنم. ولی نه زیاد. حدودا هفته ای یک بار.
عکس آلت تناسلیم رو هم براتون فرستادم.
با تشکر.-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
به نظر من در اين حد مشكلي نيست و نيازي به درمان ندارد
-
- سلام آقای دکتر
یک سال قبل به تشخیص دکتر واریکوسل دو طرفه داشتم و عمل کردم ولی بعد از عمل درد و ورم بیضه و موقع نشستن در ناحیه مقعد درد زیادی داشتم و به دکتر مراجعه کردم و دکتر ورم پروستات تشخیص داد برای چند ماه دارو های مختلفی از جمله باکلفن و پروزاسین مصرف کردم ولی بهبودی نداشتم و به دکتر دیگری مراجعه کردم دکتر راه درمان را داشتن رابطه جنسی و تخلیه دانستن و من در حال حاضر شرایط داشتن رابطه را ندارم آیا راه درمان دیگری وجود دارد؟اقای دکتر خواهش میکنم کنم راهنماییم کنید-
دکتر محمد جباری
شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اگر درد هنگام نشستن هست هم می توانید از لگن آب گرم و جکوزی استفاده کنید و هم از فوم بر روی صندلی بهنگام نشستن استفاده کنید
-
- باسلام و خسته نباشد من ۱۹سالمه و با توجه به خود ارضایی های که داشتم احساس میکنم به زود انزالی مبتلا شدم ایا راهی و درمانی برای درمان زود انزالی تا سن ازدواجم وجود داره ممنون میشم راهنمایی بکنید .
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
خودارضایی ارتباطی به زودانزالی ندارد زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
-
- باسلام باتوجه به راهنماییهای جنابعالی به پزشک متخصص مراجعه نمودم بهم روحیه داد وفرمود خوشبختانه پلاک نرم وکوچک هست و کپسول پوتابا و ویتامین eتجویز نمود اما بعضی اوقات دردخفیفی را احساس میکنم لطفا درمورد مراحل درمان راهنماییم نمایید شهرستان هستم ایا لازم هست حضورا خدمت شما بیایم افسرده ام وذهنم مشغول //ممنون خداوند خفظتان کند
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بيماري پيروني سخت به درمان پاسخ مي دهد ولي دارهاي خيلي خوبي بزايتان تجويز شده است لذا همين درمان را ادامه دهيد و نيازي به مراجعه به تهران نيست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

