به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    با سلام سه تا زگیل در ناحیه ی تناسلی داشتم بعد مدتی خیلی ریز شدن تا جایی که آدم فکر میکنه از بین رفتن آیا نشانه ی خوبیه یا نه؟تکلیف من در حال حاضر چیه؟؟و سوال بعد اینه که مدتیه دور آلت تناسلیم یه ورم بصورت حلقه به وجود آمده نشونه چیه؟و آیا ربطی به زگیل تناسلی داره یا نه ؟ با تشکر از پاسخ دهی شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      با سلام سه تا زگیل در ناحیه ی تناسلی داشتم بعد مدتی خیلی ریز شدن تا جایی که آدم فکر میکنه از بین رفتن آیا نشانه ی خوبیه یا نه؟………بله نشناه ي خوبي است
      تکلیف من در حال حاضر چیه؟؟……….درمان زگيل ها
      و سوال بعد اینه که مدتیه دور آلت تناسلیم یه ورم بصورت حلقه به وجود آمده نشونه چیه؟……..بدون معاينه نمتران نظزي داد
      آیا ربطی به زگیل تناسلی داره یانه؟ ……..خير
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    سللم خسته نباشید ایا خود ارضایی بیش از حد مثلا روزی ۲ یا ۳ بار در روز ضرر دارد ؟
    سوال دوم من چند روز متوجه شدم که کیسه بیضم یک طرفش دوبارا بر طرف چپ است ایا خطری منو تحدید میکنه لطفا اگه بشه میتونید جواب منو زود بدید چون خیلی میترسم که خطری منو تحدید میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خودارضايي با اين شدت خيلي مضر هست. بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر علی جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    با سلام.نحوه استفاده سرترالین چگونه است؟ایا باید ۴ ساعت قبل امیزش مصرف شود یا بهتر است به صورت روزانه و مرتب استفاده شود؟ایا استفاده مرتب از اون تاثیر بهتری داره نسبت به ۴ ساعت قبل از امیزش؟اگر بر فرض ۱۲ تا ۲۰ ساعت از زمان مصرف قرص گذشته باشه چقد از اثر قرص باقی میمانه؟ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ٦ تا ٨ ساعت قبل از رابطه يا دائمي استفاده شود مصرف دائمي ان موثرتر هست
  • تصویر کاربر محمداسدی جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    باسلا م وخسته نباشید
    اینجانب حدود14سال به خاطر زود انزالی ترامادول مصرف کردم ووابستگی شدیدی به ترامادول پیداکرده بودم والان حدود1سال است که ترامادول راترک کردم حالا علاوه برزود انزالی که قبلان داشتم مشکلات جدیدی هم بهش اضافه شده (زود انزالی -کاهش میل جنس -نعوذ)میخواستم بدونم راه درمان برای این مشکلاتم هست یانه چون واقعان داره اذیتم میکنه من 35ساله هستم ومتاهل
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    با سلام
    آیا استفاده از بی حس کننده ها مثل لیدوکائین در دراز مدت تاثیر سوئی دارند یا خیر اگه دارند بیان بفرمائید . سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام تاثير سويي ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید