به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
ندا شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
با سلام.ممنون میشم جواب بگیرم.شوهرم 34 سالش هست. دو مرتبه به فاصله ی 20 روز هست که نزدیکی داشتیم.وتو اب منی ایشون دونه های قهوهای هست.میخاستم بدونم چرا. چیکار باید.بکنیم برای درمان.و اینکه میگه کلیه درد داره.ایا مربوط به هم هست.؟ با تشکر-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
دونه های قهوه ای احتمالا بخاطر خون هست که معمولا گذرا و بی خطر است ولی اگر بیش از ۲ ماه بطول انجامید نیاز به بررسی بیشتری دارد
-
- سلام
من ٣ساله ازدواج كردم همسرم براي نزديكي از قرص سيلدنافين استفاده ميكنه يعني بدون قرص نميتونه نعوظ داشته باشه يا نعوظ كامل نداره اين موضوع نگران كنندست؟همسرم ٣٠ سالشه
اين موضوع منو خيلي نگران كرده
پدرش در سن٣٣سالگي بخاطره قند كلأ قدرت جنسيشو از دست داد ميشه اين موضوع إرثي باشه؟
چيكار بايد بكنم؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
قند میتونه ارثی باشه ولی ناتوانی جنسی خیر ولی اگر همسرتان قند داشته باشند و کنترل نکرده باشند می تواند منجر به ناتوانی جنسی شود. بهتره برای بررسی بیشتر به ارولوژیست مراجعه کنند
-
- با سلام دکتر عزیز ببخشید ایا استمنا یا همان خودارضایی باعث سرطان بیضه میشه واگر میشه من شنیدم برای انهایی است که روزی ۴بار میزنند اما من هر ۴روز یک بار درضمن من بعد از خود ارضایی دردی در بیضه احساس میکنم همچنین زیر بیضه را که فشار میدهم یک سطح ناصاف انگار در بیضه است راهنماییم کنید لطفا ایا اینها چیز خاصی است با تشکر از شما دکتر عزیز لطفا بهم پیامک کنید
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
خودارضایی باعث سرطان بیضه نمی شود. برای مورد دوم هم نیاز به معاینه هست
-
- سلام وخسته نباشد!آقای دکتر حدود 1ماه پیش به متخصص نازایی مردان مراجعه کرده و ایشون آزمایشی نوشتن وبعداز انجامش گفتن که تعدا اسپرمها40میلیون و غلظتش خوبه ولی تحرکشون خیلی پاییه و به مشکل بر میخورید که این داروهارودادن (پنوتکسی فیلین و کتوتیفن1 و سیتاوپرام =شبی 1عدد)بعداز گذشت یکماه و آزمایش مجدد گفتند نتیجه تغییری نکرده و دوباره داروهای (کارنیمکس250 وکتوتیفن1 ووتایمین ث250 وسیتاوپرام =شبی 1عدد)رودادن!بنظر شما با این نسخه به نتیجه میرسم؟آیا بهبودی در تحرک اسپرمها به وجود می اید؟ پزشک همسر بنده بدلیل مشکل من تصمیم به IVFگرفتن،آیا راه دیگه ای برای رفع مشکل من وجود داره؟لطفا راهنمایی کنید!باتشکر فراوان
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اولا داروها تاثیر قطعی ندارند دوم آنکه برای اثربخشی داروها حتما بایستی ۳ ماه استفاده شوند
-
- سلام خسته نباشید طول و قطر آلت یک پسر18ساله نرمالش چقدره؟و اینکه این اندازه که میگین برای وقتیه که آلت کوچک و فنریه یا وقتی بزرگ هست؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
https://drjabbari.com/1954
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

