به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر hs سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر و تشکر فراوان . من پسری 18 ساله هستم که از 4 سال پیش متوجه واریکوسل شدم حالا من از عوارض این بیماری در سال های اتی نگرانم و بدلیل محدودیت هایی که وجود داره نمیتونم تا یک سال ازمایش اسپرم بدم حالا به نظر شما بهترین کاری که می تونم بکونم چیه؟ ایا اگه زود تر عمل کنم عوارضش کمتر خواهد بود؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      هر زمان که امکانش بود ازمایش دهید. واریکوسل همیشه نیاز به درمان ندارد و فقط گاهی توصیه به جراحی می شود
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    اینجانب 38 سال سن دارم از کجی و کوچکی آلت تناسلی رنج می برم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
  • تصویر کاربر گنجي سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 372 مشاهده پرسش
    سلام ممنون از پاسخهايتان لطفا درخصوص هزينه هاي ليزردرماني اينكه ايا در يك جلسه قابل انجام است توضيح فرماييد
    با توجه به اينكه شهرستان هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در یک جلسه قابل درمان هست ولی هزینه بعد از معاینه قابل طرح می باشد
  • تصویر کاربر میلاد سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    سلام. من پسری هستم 25 ساله و مجرد. از 15 سالگی خودارضایی میکردم ولی نه زیاد. تقریبا هر هفته یه بار. بعضی وقتا هم پیش میومد چند روز پشت سر هم خودارضایی کنم. من خیلی وقته این عادت رو مثه قبل انجام نمیدم. الان تقریبا هر ده روز انجام میدم که اونم دلیل داره. من بعد هفت هشت روز که خودارضایی نمیکنم درد شدیدی بیضه هام رو میگیره و کمی تورم میکنن و ملتهب میشن و دردش تا زیر نافم میاد. اون موقع مجبور میشم خودارضایی کنم و این درد تا یه ساعت کاملا خوب میشه. آیا راه حلی هست که این درد دیگه سراغ من نیاد؟ یا اگه اومد با راهی غیراز خودارضایی برطرف بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خیر راهی جز ازدواج نیست
  • تصویر کاربر سینا سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    سلام جناب آقای دکتر
    من چند سالی میشه عمل واریکوسل انجام دادم.
    سوال اصلی من اینه قبل عمل چیزایی شبیه رگ داخل بودن که میشد لمسش کرد
    الان که عمل کردم بازم همچین چیزی رو احساس میکنم
    آیا امکان داره درست وحسابی درمان نشده باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در عمل واریکوسل رگ ها برداشته نمی شود و فقط بسته می شود لذا ظاهر کار تغییری نمی کند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید