به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر E یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    با سلام
    خانمی حدودا 60 ساله هستم
    آزمایش خون و ادراری دادم که در بخش میکروسکوپیک ادرار تعداد
    RBC 5-6
    WBC 7-8
    ep-cell 6-7
    عنوان شده بود. بقیه موارد مشکلی نداشت. سطح کراتینین و بقیه موارد در آزمایش خون و ادرار و مدفوع نرمال بود. البته fasting blood sugar هم 107 بود که نزدیک به مرز بود. در مورد آزمایش ادرار، آیا این حد از خون با توجه به نرمال بودن سایر موارد ممکن است مشکل خاصی را نشان بدهد؟ آیا ممکن است مشکل حاد مثانه یا کلیه را نشان بدهد؟
    لازم به ذکر است که حدود 5 ماه پیش هم آزمایش داده ام و در آزمایش ادرارم RBC نرمال (1-2) بود و WBC 4-5 بود
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بهتر است برای احتیاط سونوگرافی از کیه ها و مثانه هم انجام دهید
  • تصویر کاربر امیراحمدی یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من انحنای الت تناسلی من زیاد نیس و طوری نبوده ک در هنگام نزدیکی برای هم خوابه ام درد زیاد ایجاد کند اما ب نظر خودم تاثیری روی انزالم گذاشته و از شکل ظاهریش راضی نیستم هزینه عمل چقد میشه؟؟؟و مدت بستری چقد هست؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      هزینه 3 و نیم و عصر روز عمل مرخص می شوید
  • تصویر کاربر مرتضایی یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشیدمن مشکل زود انزالی دارم وبامراجعه به سایت فرازطب نمونه قرص امریکایی که گیاهی است رابرای بزرگ کردن وکلف کردن الت ودرمان زود انزال تبلیغ کردن اسم این قرصها مگنارکس ایا این قرصها را میتونم استفاده کنم یانه یعنی همین طوری که خودشن تبلیغ مکند هیچ عوارضی ندارد خواهشن کمکم کن اقا دکتر بگیر این قرصها یانه اگه میشه راهنمایم کنید بانشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      قرص های گیاهی تاثیر چندانی در زودانزالی ندارد و توصیه نمی کنم. در سایز هم اصلا تاثیر ندارد
  • تصویر کاربر ابراهیم یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 331 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید. دکتر جان من امروز اسم این بیماری رو شنیدم و 5 ماهه ازدواج کردم و قبل از ازدواج رابطه جنسی نداشتم. قبلا هیچ لکه ای روی پوست آلتم مشاهده نکردم اما 2 ماهی میشه 3 تا لکه روی آلتم هست که رنگشون نسبت به سایر جاهای پوستم روشنتره، اوایل ظهور لکه ها پوست روی لکه موقع سکس کنده میشد و لکه ها قرمز میشدن و یه جوش داشتم که خودم برداشتم الان یه ذره خیلی کوچیک گوشت اضافی داره. الان لکه ها با سکس پوستشون نمیره و عادی هستن. یه عکس پیوست کردم ممنون میشم نظرتونو بفرمایید. باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      این لک ها زگیل تناسلی نیستند
  • تصویر کاربر حسين یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشى اقاى دكتر جبارى من حسين هستم از سيدنى استراليا مدت سه سال پيش ديسك كمر l5و L4 عمل كردم واز ان مدت تأ الان كمى دور باستنم و التم بى حسى و ضعف نعوذ و دير انزالي دارم واين خيلى ناراحتم كرده بفرماييد چكار بايد كنم درضمن در اميلم عد ٥٠ به لاتين نوشته ميشه متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بهتر است ابتدا با متخصص نورولوژی برای بررسی وضعیت عصبی دیسک کمرتان صحب کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید