به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
شاهرخ چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
سلام,من تقریبا دو هفته یک رو ز در میون نصف قرص تادالافیل 10 مصرف میکردم,برای نعوظ,, اما بعد از چند وقت که دقت کردم, دیدم آلتم وقت نعوظ از نصف به بالا حجم خودش رو از دست داده,,امکان داره بافت هاش آسیب دیده باشه, یا رگ ها ی آلت پاره شده باشن,,,, مرسی-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
خیر این موضوع ربطی به تادالافیل ندارد -
شاهرخ یکشنبه ۶ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
دکتر, چرا از قسمت وسط به بالا حجمش کم شده, حتی تقریبا یک تا دو سانت کوتاه شده,,, سر الت هم کوچک شده وقت نعوظ,,,, مرسی -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
احتمالا بافتش یا عروق خونی آسیب دیده باشند ولی ربطی به تادالافیل ندارد -
شاهرخ دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
ولی از وقتی که این قرص رو مصرف کردم اینطور شد,,,,, حالا اگر آسیب دیده باشه قابل درمان نیست ؟ مرسی بابت جوابتون -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
بستگی به شدت آسیب دارد در صورت تداوم مشکل بهتر است توسط متخصص ارولوژی معاینه شوید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام
دكتر محترم من مشكل زود انزالى رو خيلى شديد دارم كه مدتش كمتر از ٢٠ دقيقه ميباشد و كرم زايلا پى كه خود شما معرفى فرمودى استفاده ميكنم و موثر هم هست
حالا كاندومى كه از اين مشكل جلو گيرى ميكند رو لطفا معرفى بفرماييد و لازم به ذكر است من چون در كشورم هند آمده ام خواهشا اسم كاندوم رو در زبان انگلسى بنويسيد و كاندومى رو معرفى فرماييد كه احتمال زياد در كشورم هم با همان نام و خاصيت پيدا بشود
با تشكر فراوان از شما-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
همه ی برندهای کاندوم در انواع مختلف هستند و در همه ی برندها انواعی دارد که آغشته به مواد بی حسی است که برای زودانزالی استفاده می شود بایستی از فروشنده بخواهید نوعی که برای زود انزالی است را بدهد یا نوعی که آغشته به بی حس کننده هست
-
- با سلام مدت چندین سال حدودا5 سال است که یه توده سفت به اندازه حدود یک نخود چسبیده به بیضه چپ بدون درد احساس میکنم که اندازه اش نیز تغییری نکرده.در سونوگرافی چند سال قبل پزشک عمومی گفتن مشکلی نیست.ایا نیاز به مراجعه به متخصص هست و اصولا این غده سفت چیه
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- من الان بعنوان ی دختر بزرگ شدم ولی بیضهای درون شکمی دارم و آلت هم یکم رشد داشته گفتن باید عمل بشم وپسر بشم! سوالم اینه که آلت رو چطور بزرگتر میکنند یعنی امکانش هست?
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بخشی با هورمون بزرگ می شود و اگر رضایت بخش نباشد بایستی فالوپلاستی کنید
-
- سلام. اقای دکتر من تازه ازدواج کردم و سه چهار باری بیشتر با همسرم رابطه نداشتم و بعد یه مدت متوجه شدم که زگیل تناسلی دارم یعنی پیش متخصص زنان رفتم و تایید کرده منتها همسر من اصلا علایم این بیماریو نداره و قبل از ازدواج با منم با فرد دیکه ای ازدواج کرده بود که تو ازدواج با اون فردم علایمی نداشت. منم غیر از اون قبلا با کسی رابطه نداشتم الان واقعا موندم چجوری مبتلا به این ویروس شدم؟ ممکنه همسرم از سالها قبل این ویروس رو داشته باشه و الان به من منتقل کرده باشه؟ اخه رو الت خودش هیچ چیزی وجود نداره و هیچ علامتی مبنی بر اینکه قبلا درمان کرده باشه هم نداره. ممکنه بحاطر اپیلاسیون بوده باشه؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
چند احتمال مطرح هست
1) خطای تشخیصی
2) اپیلاسیون غیر بهداشتی
3) همسرتان بصورت نهفته مبتلا باشند که البته قابل اثبات نیست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

