به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    سلام اقای دكتر.
    من قبلا حدود 1 سال پیش عفونت ادراری داشتم و ب دكتر مراجعه كردم و عمل شدم.
    دكتر اضحار داشت ك در مجرای ادراریم تیكه های عفونتی و داخل مثانه توده عفونتی وجود داشته است.
    بعد حدود ی ماه دوباره رفتم برای چك ك برنگشته باشه. ك چیزی دیده نشد.
    الان بعداز گذشت یك سال از عمل.شبا هنگام خواب یكم زیاد میرم سرویس بهداشتی و همچنین مدام فكرم درگیر اینكه من احساس ادرار دارم.
    اما زمانی ك ادرارم میكنم كم است و انچنان احساس ادرار نباید داشته باشم اما دارم.
    قبل عمل مثانم خالی نمیشد اما الان احساس میكنم ادرار ندارم اما حسش داشتن ادرار است.
    مثانم و الت تناسلیم درد میكنند.
    این حالت گه گاهی برام پیش میاد و همیشگی نیس.
    بیشتر زمانی اتفاق می افتد ك من سرما بخورم و احساس سرما كنم و نیز زمانی ك دچار استرس محیطی هستم.
    راستی اقای دكتر من چند بار برایم رخ داده ك از ادرار مثانم پر بوده اما بدلیل نبود سرویس بهداشتی مجبور ب ادرار در محیط باز بودم اما زمانی ك میخواستم ادرار كنم ادرارم خارج نمی شده و چیزی بیرون نمی امده است.
    من یكم وسواس ذهنی هم دارم.
    لطف كنید كمكم كنید دارم عذاب میكشم.
    ممنون ان شالله خدا عمر باسعادت و طولانی ب شما عطا كند.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من مشکل شما جدی نیست ولی توصیه می کنم در این مورد با پزشک معالج تان مشورت کنید و مجددا بررسی شوید
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    سلام
    جراحی پلاستیک پرده آلت چند روز استراحت نیاز دارد؟
    من نظامیم واسم مشکل پیش نمیاد ک؟
    اگ میشه یک آدرس مطب هم بهم بدین

    ممنون میشم اگ پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      آدرس مطب:خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20 :
      تلفن:88713632
      09109819050
      2 تا 3 روز استراحت می خواهد و مشکلی ایجاد نمی کند
  • تصویر کاربر فری چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    عکس الت را ارسال کردم.ایا الت من کج است و نیاز به عمل دارد یا نرمال است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      نیاز به عمل ندارید
  • تصویر کاربر مهران چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 248 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.آیا واریکوسل تاثیری در دوشاخه شدن ادرار دارد.قبلا به دکتر مراجعه کردم گفتند التهاب پروستات دارین.چند روز پیش سونو دادم میگن واریکوسل دارین در ضمن مشکل ناباروری هم دارم.تسکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      واریکوسل تاثیری در دوشاخه شدن ادرار ندارد
  • تصویر کاربر مسعود چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 325 مشاهده پرسش
    سلام دکتر می خواستم ببینم آیا اینها زیگیل تناسلی هستن؟ و اینکه آیا تعدادشون بعد از مدتی زیاد هم می شود؟ اگه اینارو از بین ببرین دوباره ایجاد نمی شوند؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      دکتر می خواستم ببینم آیا اینها زیگیل تناسلی هستن؟………………………………بله
      و اینکه آیا تعدادشون بعد از مدتی زیاد هم می شود؟………………………….امکانش هست
      اگه اینارو از بین ببرین دوباره ایجاد نمی شوند؟………………………در مکان های جدید ممکن است عود کند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید