به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر m.h.r یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    دکتر عزیز با سلام پدرم 83 ساله حدود 18 ماه است پروستات بد خیم را از طریق turpعمل و الحمدالله الان وضعیت خوبی دارد اواز آمپول دیفرلین 28 روزه به همراه روزی یک عدد قرص فلوتامید جهت هورمون درمانی استفاده می کند وضعیت psaایشان در طول این مدت بشرح ذیل است:آیا ایشان می تواند قرص فلو تامید را به خاطر عوارضش قطع کند ؟ آیا پرهیز غذایی خاصی مرتبط با این بیماری دارد؟شما استاد گرانقدر چه توصیه درمانی دارید؟ممنون از الطاف شما و آرزوی قبولی طاعات
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      آیا ایشان می تواند قرص فلو تامید را به خاطر عوارضش قطع کند ؟ …………………….اگر قطع آن باعث بالا رفتن PSA نشود می توانید آنرا قطع کنید
      آیا پرهیز غذایی خاصی مرتبط با این بیماری دارد؟…………………………….خیر
      شما استاد گرانقدر چه توصیه درمانی دارید؟……………………همین برنامه ی درمانی راادامه دهد
  • تصویر کاربر سعید دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من 26 سالمه و از اندازه ی سایز آلت تناسلیم راضی نیستم شما چه قرص ، کرم یا اسپری معرفی میکنید
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      دارویی بر روی افزایش سایز آلت تاثیر ندارد
  • تصویر کاربر Sara یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر ببخشيد من در ناحيه ي درون مقعدم ضائده هاي سفيد رنگ كوچك زده شده در اين دو هفته علايمي نداشتم فقط به مقدار خيلي كم فقط خارش داشتم
    اما من واقعا نميدونم چيه ممكن هست كه زگيل باشه؟ زگيل به جز رابطه جنسي از طريق ديگري ممكن هست كه منتقل بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
    2. تصویر کاربر Sara دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      خب به جز ارتباط جنسي احتمال ايجاد زگيل وجود داره؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      در موارد نادری بله امکانش هست از روش دیگری منتقل شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من یک ماه میشه عمل واریکوسل انجام دادم و نزدیکی داشتم و متاسفانه خانمم باردار نشدن می خواستم بدونم ایا بعد از عمل احتمال باروری وجود دارد؟ قسمتی که جراحی شده قسمت بخیه ها زیرش یکم سفت عمل واریکوسل انجام دادم می خواستم بدونم این سفتی اشکالی ندارد؟ بعد از عمل کی باید برم ازمایش اسپرم بدم؟ چه مواد غذایی توصیه می کنین مصرف کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      می خواستم بدونم ایا بعد از عمل احتمال باروری وجود دارد؟ ……………………بله
      قسمتی که جراحی شده قسمت بخیه ها زیرش یکم سفت عمل واریکوسل انجام دادم می خواستم بدونم این سفتی اشکالی ندارد؟ ……………….خیر
      بعد از عمل کی باید برم ازمایش اسپرم بدم؟…………3 تا 4 ماه بعد
  • تصویر کاربر تینا یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من یک پسر 17 ساله دارم از یک سال پیش دچار حساسیت در ناحیه سر الت تناسلی بیشتر بشکل یکطرفه شده همچنین درد موقع لمس تنه الت تناسلی..کلا از حساسیت نوک الت هنگام برخورد با لباس زیرش شاکیه و درد در مجرا هنگام لمس..سوزش ادرار ندارد و ازمایش نمونه ادرار فاقد عفونت و سونو پروستات و مجرای ادرار بدون مشکل فقط در خانواده من خواهرم مشکل خارش و سوزش دایم دستگاه تناسلی پیدا کرده که نمونه برداری چیزی نشان نداده ولی چون اتروفی کلیتوریس داشته لیکن اسکلروزیس مطرح کرده اند میترسم که نکنه این بیماری در پسرم باشه در ضمن علایم ظاهری پوستی نداره پزشکان مشکلش رو عصبی مطرح کرده اند ولی دایم فکرش رو مشغول کرده و مدام میگه اذیتم .لطفا راهنمایی بفرمایین در ضمن من همکار شما هستم و در خارج از کشور زندگی میکنم ..ممنونم از پاسختون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید