به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من با خانمی رابطه داشتم که بعد رابطه فهمیدم مبتلا به زگیل تناسلی بوده میخواستم بدونم بعد از چند وقت احتمال ابتلا به ویروس هستم و نشانه های اولیه این ویروس چیست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      حداقل ۲ ماه بعد از رابطه ولی تا یک سال هم ممکن است. نشانه بیماری بروز خال های گوشتی است
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر
    اقای دکتر بنده خیلی کم در خواب محتلم میشم ( خود ارضایی هم انجام نمیدم) ولی  هر یک ماه یا چند هفته در اثر دویدن یا استرس یا خیلی وقت هام به صورت عادی مایع منی از من خارج میشود که حتی آلت تناسلیم نعوظ پیدا نمیکند و حجم منی خارج شده نیز زیاد است. واین موضوع خیلی برایم آزار دهنده است.
    خواستم بپرسم که ایا این موضوع مشکل خاصی دارد و باید به پزشک مراجعه کنم یا که عادی است
    هم انون سن من 24 سال است و من این مشکل را از سه سال پیش پیدا کردم
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      مشکل خاصی نیست و بعد از ازدواج معمولا برطرف می شود
  • تصویر کاربر میلاد دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من اهل منطقه محرومم دکتر حاذق اینجا پیدا نمیشه من دو سال پیش عمل واریکوسل انجام دادم هیچ تغییری نکردم بعد از اون دیگه دکتر هیچ معاینه ای منو نکرد فقط ویتامین بهم داد دکتر ممکنه ممکنه درست عمل نشده باشم چون طرف چپ گرید 3 داشتم هنوزم بیضم پر رگه اسپرمم هم 45 میلیون بود بعضی وقتا هم بیضم درد خفیف داره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      در واریکوسل رگ ها برداشته نمی شوند لذا بودن رگ دلیل بر عمل ناموفق نیست. ۴۵ میلین اسپرم طبیعی است
  • تصویر کاربر امین دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خیلی ممنون از جوابتون. ببخشید سوال من برای زاویه آلتم بود که گفتم موقع نعوظ خیلی به شکمم نزدیک شده و در رابطه برام خیلی سخته شما فرمودین که راه حلش عمل جراحی هست. من میخواستم اگه امکان داره در مورد این عمل توضیح بدین که چه کاری در عمل میشه این عمل عوارض داره یا نه؟ خیلی ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بسته به علت مشکل شما دو روش وجود دارد اگر علت انحنا باشد با پلیکاسیون انحنا را برطرف می کنیم و اگر علتش کوتاهی رباط سوسپانسوری باشد که آنرا قطع می کنیم توضیح بیشتر نیاز به توضیح حضوری دارد
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر جباری من پسری 21 ساله هستم و عقد کردم ولی به دلیل اندازه آلت 10 سانتی متری ام خیلی خجالت میکشم خصوصا که نامزدم هم از این وضعیت ناراضی هست و میگه باید عمل کنی و آلتت بزرگ تر بشه میخواستم بدونم با تزریق پروتز یا حتی عمل چقدر میتونم به طول آلتم اضافه کنم.یه سوالی هم در مورد دکتر عارف مرادی داشتم که آیا شخص معتبری هست و کلینیک دوحه کلینیک معتبریه یا خیر؟تورو خدا به هر دو سوال جواب بدین آیندم در خطره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
      https://drjabbari.com/1954/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%A2%D9%84%D8%AA/
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید