به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امین دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 30 سالمه آلتم هنگام نعوظ زاویه زیادی پیدا میکنه یعنی خیلی رو به بالا میشه نزدیک بدنم میشه و نزدیکی برام سخت میشه راه حلی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر در رابطه مشکلی نداشته باشید درمانی نیاز ندارد . تنها روش درمانیش جراحی است
  • تصویر کاربر محمدرضا دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب من دو الی سه سال هست که درد وسوزش در آلت تناسلی خودم دارم در طی 24 ساعت ده ال دوازده مرتبه این درد را دارم این درد وسوزش مثل درد وسوزش هنگام نگهداشتن زیاد ادرارمیباشد طی این چندسال به دکترومتخصص ارولوژی مراجعه کردم پس از آزمایش ادرار و پروستات وخون همگی نظر براین داشتن که سالم هستم ومشکلی ندارم ولی این دردوسوزش ادامه دارد لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر در بررسی های انجام شده توسط ارلوژیست مشکلی نداشتید توصیه می کنم با متخصص درد هم مشورت کنید می توانید به کلینیک درد در بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کنید
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    ببخشید من 25 سالمه مجردم
    موقعی که ارضا میشم تو خواب
    بعدش وقتی که تف میکنم خلط باهاش خون میاید
    ازمایش خلط (سل)هم دادم ولی بیمار نبودم
    ایا این مشکل بزرگی برام پیش میاری و میتونم به شما مراجعه کنم.
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      با متخصص ریه مشورت کنید
  • تصویر کاربر محمود دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جنابعالی ،مدت 14 ساله مشکل خودارضایی دارم، الان 31 سالمه و مجرد ، چند ماه پیش دچار افسردگی شدید شدم و به مرکز مشاوره مراجعه و بعد به روانپزشک ،چندین بار داروهامو تغییر دادن تا بلاخره به یه حالت بهبودی تقربی رسیدم و مشکل افسردگیم بهتر شد ،ولی مشکل اصلیم همچنان خودارصایی هست ولی نه به شدت گذشته ، بخدا خسته شدم از دکتر رفتن و دارو خوردنو نتیجه عالی نگرفتن ،توروخدا یه راهکار بدین یا بگید چه نوع دکتری تو شیراز مراجعه کنم که بتونم یه نتیجه عالی بگیرم ، ممنونم ازتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      خودارضایی تان هم بایستی توسط روانپزشک درمان شود
  • تصویر کاربر محمدرضا دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض احترام خدمت جنابعالی
    خواهشمندم با توجه به انجام آزمایش psa به شرح زیر ، نظر خود را اعلام فرمایید
    با تشکر
    سن 65 سال
    فاقد هرگونه بیماری و درد و سوزش و ..
    psa …. 6.6
    free psa….0.8
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      ابتدا بهتر است آزمایش را یک ماه بعد تکرار کند و اگر تغییری نکرده باشد بهتر است نمونه برداری از پروستات انجام دهد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید