به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر داود یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 361 مشاهده پرسش
    سلام من پارسال آزمایش خون دادم وادرار که .ادرارم خون دیده شد که برام سونوی کلیه نوشتن که متوجه شدم کلیه چپ کوچک به اندازه82وکلیه راست بزرگ 120بود و کلیه چپ سنگ خیلی کوچک که گفت ند بدون دارو دفع می شه.وبا مراجعه به متخصص اسکن ایزوتوپ انجام دا م که برتی کلیه چپ مشکل خفیف وبرای کلیه راست نرمال بود که دکتر گفتند دارو نیاز نیست فقط سالانه چکاپ کن .با این اوصاف من می تونم روزه بگیرم در آینده مشکلی برام پیش نماد تا امروز روزه گرفتم ومشکلی نداشتم ولی می ترسم درآینده برای کلیه مشکل پیش بیاد لطفا راهنمایی کنید.ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله می توانید روزه بگیرید
  • تصویر کاربر جواد یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 341 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر آلت همسر من در حالت نعوذ راست نمیشود و به سمت پایین است و سریع از حالت نعوذ خارج میشود.
    میخواستم بدانم آیا مشکلی وجود دارد؟ و لازم هست که به پزشک مراجعه کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکسی ارسال نشده است ولی اگر در رابطه مشکل ساز هست بهتر است مراجعه به پزشک داشته باشید.
  • تصویر کاربر مصطفی یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 249 مشاهده پرسش
    باسلام . من 32سالمه و قدم180سانت و وزنم97کیلو – آلتم 10سانته و به سمت چپ و بالا کج میباشد که عکس را هم ارسال میکنم . در ضمن چندسالیه دیابت گرفتم . و در نزدیکی همسرم میگوید بخاطر کج بوده احساس درد دارد – همچنین خودم وقتی آلتم از حالت نعوذ به حالت معمولی برمیگردد احساس درد در ناحیه کجی آلتم احساس درد دارم. میخواستم بدانم که آیا کجی آلتم قابل درمان است . و میشود آلتم مقداری کلفتتر شود
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله کجی با جراحی قابل درمان است
  • تصویر کاربر مسعود یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 220 مشاهده پرسش
    با سلام، بنده دچار عفونت آلت تناسلی شده ام،با هرکس نزدیکی میکنم سوزش میگیره مخصوصا هنگام ارضا شدن،باید چکار کنم، این عفونت خیلی وقت هست دکتر رفتم چندین بار، اوایل میگفتن واریکوسل تا پای عمل هم رفتم ولی گفتن عفونت هست، بیضه درد شدید هم گاهی اوقات دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بایستی ابتدا بررسی و سپس ئتی آنتی بیوتیک مصرف کنید و از کاندوم استفاده کنید
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر. امكان داره خانومي هيچ علائمي از زگيل تناسلي تو بدنش نباشه و ويروس زگيل تناسلي داشته باشه. اگر اين ويروس از نوع سرطاني باشه ميشه با تغذيه درست و بالا بردن سيستم ايمني بدن اين ويروس سرطاني رو سركوب كرد و دچار سرطان رحم نشه.
    با تشكر.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      امكان داره خانومي هيچ علائمي از زگيل تناسلي تو بدنش نباشه و ويروس زگيل تناسلي داشته باشه؟…………………………………بله
      اگر اين ويروس از نوع سرطاني باشه ميشه با تغذيه درست و بالا بردن سيستم ايمني بدن اين ويروس سرطاني رو سركوب كرد و دچار سرطان رحم نشه.؟………………………………..بله
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید